سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شب‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان در برج میلاد برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره شب‌های فرهنگی این استان با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری و آداب و رسوم مردم در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

محمدتقی اوکاتی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:جشنواره شب‌های فرهنگی این استان با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری و آداب و رسوم مردم این خطه از ایران اسلامی در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

امسال شاهد برگزاری این جشنواره از ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت در محل برج میلاد تهران خواهیم بود.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های متولی باید همکاری خوبی برای برگزاری هر چه بهتر و حضور موثر سیستان و بلوچستان در این جشنواره داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هنرمندان و صنعتگران استان در بخش‌های مختلف از جمله موسیقی محلی، رقص چوب، پخت غذا‌های محلی و صنایع دستی در این چهار روز در قالب نمایشگاه و کارگاه آموزشی اجرای برنامه دارند.

اوکاتی افزود: این جشنواره به منظور معرفی داشته‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان و آشنا کردن مردم پایتخت با آداب، رسوم و توانمندی‌های این استان برگزار می‌شود.

سیستان و بلوچستان با دارا بودن بیش از هزار و ۷۰۰ اثر تاریخی، فرهنگی و ... در ۱۹ شهرستان یکی از استان‌های غنی کشور به لحاظ داشته‌های باستانی، تاریخی، فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است که به گفته کارشناسان به اندازه یک کشور جاذبه تاریخی و گردشگری دارد.

انتهای پیام/ع

شب‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان در برج میلاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.