معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱ توریست ایتالیایی در قالب دومین تور گردشگری خارجی این استان وارد سراوان شد.

مجتبی میرحسینی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت : ۲۱ توریست ایتالیایی در قالب دومین تور گردشگری خارجی این استان وارد سراوان شد.

وی ادامه داد: این گرشگران سه روز پیش وارد سیستان و بلوچستان شدند و در سفر هفت روز خود به این استان تاکنون از مناطق گردشگری شهرستان‌های زابل، خاش و زاهدان دیدن کردند.

میرحسینی افزود:: آذرماه سال گذشته نخستین تور گردشگران خارجی از کشور آلمان به سیستان و بلوچستان سفر کرد.

وی افزود: تا قبل از سفر این تور‌ها گردشگران خارجی که بسیار مشتاق بازدید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی سیستان و بلوچستان بودند به طور انفرادی به این استان سفر می‌کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر جاذبه‌های کهن این استان آداب و سنت‌های مردم این دیار نیز برای گردشگران خارجی بسیار جذاب و خاطره انگیز است.

میرحسینی گفت: افزایش حضور گردشگر از کشور‌های خارجی به ویژه اروپایی به سیستان و بلوچستان به علت جریان سازی چند سال گذشته اخیر در برپایی نمایشگاه‌های گردشگری در کشور‌های مختلف عمان، آلمان و روسیه است.

سفر به سیستان و بلوچستان از راه‌های هوایی، دریایی و سه مسیر زمینی خراسان - زابل - زاهدان، کرمان - زاهدان، کرمان - ایرانشهر و جاسک - کنارک - چابهار امکان پذیر است.

انتهای پیام/ع

سفر گردشگران خارجی به  سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار