سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاه‌های غیرمجاز بحران خشک‌سالی را تشدید می‌کند

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت:چاه‌های غیرمجاز بحران خشک‌سالی را تشدید می‌کند، بنابراین باید چاه‌های غیرمجاز شناسایی و پر شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی امروز در جلسه شورای کشاورزی شهرستان شهرضا با تأکید بر این‌که تغییر در نظام مدیریتی کشور ضروری است، اظهار کرد: در نظام مدیریتی کشور افرادی بدون توجه به رشته تحصیلی و یا تخصصی که دارند، گویا از همه علوم آگاهی دارند و مدام از یک جایگاه مدیریتی به جایگاه دیگر منتقل می‌شوند.

وی با ابراز تأسف از این‌که مدیرانی که در تهران، در بهترین شرایط زندگی و کار می‌کنند نمی‌توانند معضلات روستاییان را درک کنند، افزود: این مدیران به دلیل عدم آگاهی از وضعیت روستاییان گاه دستوراتی می‌دهند که با واقعیت سازگار نیست.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که قوانین و مقررات بخش کشاورزی باید با توجه به آمایش سرزمینی وضع شود تا به ویژگی‌های بومی هر منطقه توجه شود، گفت: نباید بین کشاورزان استان تبعیض قائل شد، همان طور که استاندار در بین کشاورزان شرق استان حاضر شد باید در بین کشاورزان جنوب استان هم حاضر شود.

وی با اشاره با اشاره به این‌که شرق اصفهان با تجمع کشاورزان به عنوان یک منطقه امنیتی در نظر گرفته می‌شود، بیان داشت: کشاورزان جنوب استان یک دهه است که با مشکل خشک‌سالی روبه‌رو هستند اما اگر آن‌ها برای رفع مشکلات‌شان تجمع و هنجارشکنی نمی‌کنند، دلیل نمی‌شود که به وضعیت آن‌ها بی‌توجهی شود.

محمودی با اشاره به این‌که کشور با مشکل خشک‌سالی روبه‌رو است و استان اصفهان در کشور وضعیت بحرانی دارد، اذعان داشت: بانک کشاورزی برای کشاورزان جنوب استان اصفهان امتیازاتی را در نظر گرفته است که باید این امتیازات برای کشاورزان شمال و جنوب استان نیز اعمال شود.

وی با اشاره به این‌که از محل اعتبارات فولاد مبارکه و ذوب‌آهن کمک اندکی به کشاورزان شرق استان اصفهان شد، خاطرنشان کرد: همه نمایندگان عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی برای رفع معضلات ناشی از خشک‌سالی و بحران آب در استان و شهرستان‌ها تلاش می‌کنند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چاه‌های غیرمجاز بحران خشک‌سالی را تشدید می‌کند، بنابراین باید چاه‌های غیرمجاز شناسایی و پر شود. 

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.