سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختتامیه جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) با معرفی جوانان برتر استان قزوین

جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با معرفی ۲۷ جوان نخبه و برتر استان قزوین به پایان رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ برگزیدگان این جشنواره، نخبگان و نفرات برتر در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، قرآن، ورزشی و هنری بودند که از سوی نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف استان معرفی شدند.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در شب اختتامیه جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با تاکید بر اینکه اشتغال، ازدواج و نشاط اجتماعی از مهمترین مسائل جوانان گفت: خوشبختانه دولت و نهاد‌های ذیربط در این زمینه گام‌های خوبی برداشته‌اند، اما برای تحقق این مسائل نیاز است که تلاش بیشتری شود.

زاهدی افزود: اعتقاد بر این است که مدیریت کشور باید جوان شود، اما محدویت‌های قانونی‌ای وجود دارد و باید برطرف گردد.

استاندار قزوین گفت: بیشتر مایل هستم به جای سخنرانی برای جوانان، جلسات گفت‌وگو با آن‌ها داشته باشم و از نظرات آنان بهره‌مند شوم.

حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با بیان اینکه خوشبختانه در کشور بخش بزرگی از جمعیت را جوانان تشکیل می‌دهند گفت: انتظار این است که از جوانان به‌ویژه نخبگان جوان در عرصه‌های مدیریتی به عنوان مشاوران جوان به کار گرفته شوند چرا که بزرگترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی و جوان آن است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: داشتن هویتی مستقل در قالب یک سازمان جدای از وزارت خانه، تغییر و اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و تسهیل قانونی استفاده از ظرفیت‌های جوانان در رده‌های مختلف مدیریتی، انتظار جوانان از ما در مجلس است و این خواسته‌ها در قالب طرح و پیشنهاد‌هایی ارائه شده است.

عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین هم در این مراسم گفت: جشنواره حضرت علی اکبر (ع) فرصتی برای معرفی جوانان برتر و نخبه استان با هدف شناساندن بخشی از توانمندی‌های نیروی عظیم جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: هدف دیگر این جشنواره تاسی جستن از آداب و سنن حضرت علی اکبر (ع) است تا بتوانیم در آن مسیر گام برداریم.

در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) که به مناسبت هفته جوان برگزار شد از ۱۰۰ جوان برتر شش شهرستان استان قزوین تجلیل شد و شب گذشته هم از ۲۷ جوان برتر استان تجلیل به عمل آمد.
انتهای/پیام

معرفی ۲۷ جوان برتر استان در پایان جشنواره حضرت علی اکبر (ع)

برچسب ها: جوانان ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.