سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکل آب شهر کاکی با مدیریت صحیح مرتفع می‌شود

فرماندار دشتی با بیان اینکه انشعابات آب غیر مجاز در سطح شهرستان جمع آوری شود، گفت: مشکل آب شهر کاکی با مدیریت صحیح مرتفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، عبدالله نادری صبح یکشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات آب بخش کاکی اظهار داشت: با توجه به بارش کم باران و خشکسالی‌های متعدد مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند تا درفصل تابستان با مشکل مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه اولویت مسئولین تامین آب شرب مردم است، افزود: در بحث واگذاری آب شهری به آب و فاضلاب و آب روستایی به آب و فاضلاب روستایی پیگیری لازم در مرکز استان صورت خواهد گرفت.

نادری ادامه داد: تعرفه‌های آب بر اساس و مبنای قانون صادر شود تا شاهد نارضایتی و گلایه مردم در این زمینه نباشیم.

وی گفت: مشکل آب دامداران و مرغداران مسیله بخش کاکی بر اساس سهمیه بندی مرتفع گردد تا مردم شهر کاکی نیز با مشکل و کمبود اب مواجه نشوند.

نادری با بیان اینکه مشکل آب شهر کاکی با مدیریت صحیح مرتفع می‌شود، ادامه داد: انشعابات غیر مجاز در سطح شهرستان جمع آوری شود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر برخی از محلات شهر کاکی با کمبود آب مواجه هستند که باید با سهمیه بندی مشکل این محلات نیزبر طرف شود.

توزیع آب آشامیدنی در شهر کاکی عادلانه نیست

امام جمعه کاکی نیز با تاکید بر اینکه توزیع آب آشامیدنی در شهر کاکی عادلانه نیست، گفت: با سهمیه بندی آب روستا‌های مسیله کاکی نیز حل می‌شود.

حجت الاسلام محمد محمدی افزود: در جهت رفع مشکلات آب شهر باودله انتظار داریم هر چه زودتر آب این شهر تحویل آب و فاضلاب شهری داده شود.

وی با اشاره به اینکه مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند، تصریح کرد: مشکل آب شهر کاکی با مدیریت درست حل می‌شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: بحران آب ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.