سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی برنامه‌های رییس جمهور را تشریح کرد

استاندار خراسان رضوی برنامه‌های امروز رییس جمهور، معاونان و وزرا را در سفر به خراسان رضوی تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهدعلیرضا رشیدیان گفت: دیدار با مردم جوین و سخنرانی در جمع آنان، بهره برداری از طرح فولاد جوین، سفربه نیشابور و دیدار با مردم این شهرستان، بهره برداری از واحد فولاد نیشابور، سفر به مقدس، تشرف به بارگاه منور رضوی، نشست با نخبگان خراسان رضوی و برگزاری جلسه‌ی رسیدگی به وضع مسائل استان از برنامه‌های سفر روحانی در سفر به خراسان رضوی در روز‌های یکشنبه و دوشنبه است.
 
وی افزود: بهره برداری از چند طرح در شهرستان فریمان هم بخشی دیگر از برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر خواهد بود.
 
استاندار خراسان رضوی گفت: طی این سفر در مجموع ۴۳۶ پروژه عمرانی و اقتصادی به انجام رسیده بهره برداری می‌شود که از کل اعتبار هزینه شده در این پروژه‌ها ۳۰ هزار و ۷۴۹ میلیارد ریال اعتبار ریالی و ۱۸۱ میلیون یورو نیز اعتبار ارزی است.

رشیدیان گفت: عمده این پروژه‌ها در حوزه‌های عمرانی کشاورزی، عمرانی، بهداشت و درمان و ... است.
 
استاندار خراسان رضوی گفت: علاوه بر پروژه‌های آماده بهره برداری، عملیات اجرایی ۲۰۷ پروژه نیز در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در این زمان آغاز می‌شود.
 
وی افزود: مجموع اعتبار ریالی این طرح‌ها سه هزار و ۴۲۹ میلیارد ریال و مجموع اعتبار ارزی ۲۰۰ میلیون دلار است.
 
به گفته وی، این پروژه‌ها در حوزه ۱۴ دستگاه و وزارتخانه از جمله نفت، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، ارتباطات و فناوری، کمیته امداد، ورزش و جوانان و ... می‌باشد که در جریان این سفر با حضور رئیس جمهوری کلنگ آن به زمین زده می‌شود.
 
  رشیدیان عنوان کرد: علاوه بر برنامه‌های سفر رئیس جمهوری از جمله حضور در دو شهرستان سبزوار و نیشابور، وزار و معاونان رئیس جمهوری هم به عنوان نماینده ویژه وی به شهرستان‌های مختلف استان سفر می‌کنند.
 
استاندار خراسان رضوی گفت: در این راستا حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری به شهرستان‌های تایباد و باخرز و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به شهرستان‌های گناباد و بجستان سفر می‌کنند.
 
وی اظهار کرد: همچنین جمشید انصاری معاون دیگر  روحانی و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور سفری به شهرستان‌های بردسکن و خلیل آباد خواهد داشت.
 
به گفته وی، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم سفری به شهرستان‌های چناران و بینالود دارد و  بانک معاون رئیس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به سرخس می‌رود.
 
وی اظهار کرد: سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم وی نیز به خواف و رشتخوار خواهد رفت.
 
استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: از میان وزرا هم محمد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهرستان‌های جوین، جغتای و داورزن و حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات به قوچان و درگز سفر می‌کند.
 
وی همچنین افزود: محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مشهد، محمد شریعتمداری تربت جام و اردکانیان وزیر نیرو به کلات می‌روند.
 
استاندارتصریح کرد: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به کاشمر و مه ولات و خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی به شهرستان تایباد سفر می‌کند.
 
انتهای پیام//ا. س
 

برنامه های سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.