سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور در فرودگاه سبزوار:

طرح های جدیدی در شورای اداری استان خراسان رضوی به تصویب می رسد

حسن روحانی رئیس جمهور دقایقی پیش با استقبال مسئولان استانی وارد فرودگاه سبزوار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حسن روحانی در بدو ورود به سبزوار گفت : خوشحالم که در ماه شعبان خداوند توفیق داد که به استان خراسان رضوی سفر کنیم و در بین مردم غیوری که در طول تاریخ مدافع حریم اهل بیت علهیم السلام بوده اند در سبزوار هستیم.

وی افزود: در این سفر بنا داریم طرح ها و برنامه هایی که برای استان خراسان رضوی داریم در شورای اداری استان تصویب کنیم و طرحهایی که در سفرهای قبلی تصویب شده اگه باقی مانده، اقدام لازم را انجام بدهیم.

دیدار با مردم جوین و سخنرانی در جمع آنان، بهره برداری از طرح فولاد جوین، سفربه نیشابور و دیدار با مردم این شهرستان، بهره برداری از واحد فولاد نیشابور، سفر به مشهد مقدس، تشرف به بارگاه منور رضوی، نشست با نخبگان خراسان رضوی و برگزاری جلسه‌ی رسیدگی به وضع مسائل استان از برنامه‌های سفر  روحانی به خراسان رضوی در روز‌های یکشنبه و دوشنبه است.

 بهره برداری از چند طرح در شهرستان فریمان هم بخشی دیگر از برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر خواهد بود.
 
در این سفر در مجموع ۴۳۶ پروژه عمرانی و اقتصادی به انجام رسیده بهره برداری می‌شود که از کل اعتبار هزینه شده در این پروژه‌ها ۳۰ هزار و ۷۴۹ میلیارد ریال اعتبار ریالی و ۱۸۱ میلیون یورو نیز اعتبار ارزی است.

عمده این پروژه‌ها در حوزه‌های عمرانی کشاورزی، عمرانی، بهداشت و درمان و ... است.
 
علاوه بر پروژه‌های آماده بهره برداری، عملیات اجرایی ۲۰۷ پروژه نیز در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در این زمان آغاز می‌شود.

مجموع اعتبار ریالی این طرح‌ها سه هزار و ۴۲۹ میلیارد ریال و مجموع اعتبار ارزی ۲۰۰ میلیون دلار است.

این پروژه‌ها در حوزه ۱۴ دستگاه و وزارتخانه از جمله نفت، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، ارتباطات و فناوری، کمیته امداد، ورزش و جوانان و ... می‌باشد که در جریان این سفر با حضور رئیس جمهوری کلنگ آن به زمین زده می‌شود.

علاوه بر برنامه‌های سفر رئیس جمهوری از جمله حضور در دو شهرستان سبزوار و نیشابور، وزار و معاونان رئیس جمهوری هم به عنوان نماینده ویژه وی به شهرستان‌های مختلف استان سفر می‌کنند.

انتهای پیام//ا.س
 

سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.