سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران مطرح کرد؛

پرداخت مطالبات فرهنگیان مازندران تا پایان اردیبهشت

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت:مطالبات فرهنگیان تا پایان ماه پرداخت می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ عسگری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران شامگاه شنبه در همایش تجلیل از معلمان دوره ابتدایی شهرستان بهشهرگفت: آینده کشور ما در دستان مربیان و تربیت نسل آینده است و لذا باید برای داشتن نسلی فعال وپویا معلمان و فرهنگیان ویژه دیده شوند.

وی معلمان را عنصر پیشرفت و توسعه در هر جامعه‌ای دانست که موجب بارور شدن توسعه می‌شوند و با اعلام اینکه معلمان بانیان سعادت در جامعه هستند؛ اظهار داشت: نامگذاری روزی به نام معلم، اقدامی ارزشمند برای گرامیداشت مقام معلم است.

نیکزاد بیان داشت: باید مسئولان و دست اندرکاران امور جاری مملکت توجه خاص به نیازمندی‌ها و مشکلات آموزش و پرورش داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: براساس آنچه به ما اعلام شده است؛ در رابطه با مطالبات فرهنگی، این مطالبات تا پایان اردیبهشت ماه پرداخت می‌شود.

وی افزود: فرهنگیان از دوران ابتدایی دارای سختی کار هستند و سختی کار در دوران مختلف وجود دارد و برای توسعه کشور نیازمند معلمان توانمند هستیم و باید به سیستم آموزش و پرورش توجه ویژه اعمال شود.

نیکزاد گفت: حقوق معلمان و فرهنگیان بسیار کم است و دستگاه‌های دیگر دو و نیم برابر ما حقوق می‌گیرند و در بخش پاداش و حقوق و مزایا، شاید ۵ برابر ما پاداش دریافت می‌کنند و این از نگرانی‌های جامعه فرهنگیان است.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر هم در سخنانی اظهار داشت: توجه به جایگاه معلمان در جامعه در واقع توجه به آینده جامعه است و این مسئله نباید از نظر دور نگه داشته شود.

قربانعلی اصغری گفت: قدرشناسی از معلمان و توجه به جایگاه بلند و رفیع علم و دانش نشان دهنده ظرفیت بالای جوامع برای پذیرش دانش و احترام به جامعه علمی است که باید سرلوحه کار همگان باشد.

 

انتهای پیام/ی

 

 

مطالبات فرهنگیان مازندران تا پایان اردیبهشت پرداخت می شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.