سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعین ایرانی؛

رونق فضای کسب‌وکار به کمک فناوری‌های نوین

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی و راه‌اندازی سایتی شده است که در آن می‌توان نرم‌افزارهای مالی را دریافت کرد و فضای کسب‌وکار خود را رونق داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زد.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی این فناوری و طرح‌ها بپردازد.

هر یک از بنگاه‌های تجاری نیازمند ابزارهای حرفه‌ای و دقیقی هستند که به کمک آن‌ها بتوانند حوزه حسابداری خود را مدیریت کنند.

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سایتی شده است که در زمینه بازرگانی، خدماتی و پیمانکاری به شرکت‌های تجاری مشاوره می‌دهد.

این استارت‌آپ با به کارگیری دانش و تجربه در زمینه‌های مختلف حسابداری و کامپیوتری، نرم‌افزارهای مالی را طراحی کرده است که این اطمینان را به صاحبان کسب‌وکار می‌دهد که با اطمینان بسیار بیشتری بتوانند سازمان خود را مدیریت کنند.

 فضای کسب و کار را با کمک یکی از استارت آپ‌ها بهبود ببخشید

این استارت‌آپ با هدف به کارگیری راهکارهای ساده و روان به دنبال ارائه پاسخ‌هایی متناسب با نیازهای حرفه‌ای مشتریان است.

نرم‌افزارهای تولید شده بوسیله این استارت آپ، شرکت‌های تولیدی، شرکت‌های بازرگانی، شرکت‌های خدماتی، شرکت‌های پیمانکاری و بنکداران و توزیع‌کنندگان کالا تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

چشم‌انداز برنامه به گونه‌ای است که  طراحی نرم‌افزارهای مالی فضای کسب‌وکار و فرآیندهای موجود در آن را تغییر دهد تا با توجه به صنعت و پیچیدگی‌ها و روابط سازمانی راهکارهای مناسب را معرفی کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.