سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر صنعت؛

برای تولید با کیفیت کالای ایرانی واحد های صنعتی نوسازی می شوند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال با همت مجلس شورای اسلامی سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به نوسازی واحد‌های صنعتی مختلف برای تولید کالای با کیفیت ایرانی درسطح کشور اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان افزود: ایجاد تسهیلات اعتباری مناسب برای خریداران ایرانی محصولات تولید داخل، از اقدامات دولت است که توسط بانک‌ها صورت می‌گیرد.
 
وی گفت: امیدواریم نظام بانکی نیز در سال ۱۳۹۷ به منظور حمایت از محصولات داخلی اعتبار مناسب برای اعطا تسهیلات خرید کالای ایرانی فراهم کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در بخش فرهنگی نیز باید گام‌هایی برداشته شود تا مردم برای خرید کالای ایرانی پایمردی و با این حال صبوری کنند که کیفیت کالای ایرانی در برخی اقلام به کیفیت مناسب برسد هرچند در برخی صنایع محصولات قابل رقابت در سطح جهان تولید می‌کنیم.

شریعتمداری گفت: توجه به بخش معدن و فولاد را نیز از مظاهر توجه به اقتصاد مقاومتی است و ظرفیت تولید ۱۲۰ میلیون تن محصول در زنجیره تولید فولاد هم اکنون به ۲۰۰ میلیون تن در دولت یازدهم و دوازدهم رسیده است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت تولید فولاد اسفنجی در خراسان رضوی هم اکنون این استان به یکی از قطب‌های فولاد کشور تبدیل شده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پارسال ۱۰ میلیون تن فعالیت اقتصادی در بخش فولاد در سنگان افتتاح شد و طر حهای جدیدی نیز در بخش‌های مختلف صنایع فولادی در خراسان رضوی به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام//م. ن

اختصتص اعتبار برای تولید باکیفیت کالای ایرانی

برچسب ها: وزیرصنعت ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.