سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقارنسب: کی روش با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ادعاهایش را ثابت کند

کارشناس فوتبال گفت: جام ملت‌های آسیا فرصت خوبی برای کی روش است که با کسب جام در این رقابت‌ها ادعاهایش را ثابت کند.

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص همگروهی تیم ملی ایران با تیم های عراق،ویتنام و یمن در جام ملت های آسیا 2019 امارات اظهارات داشت: به نظر من ایران در گروه خوبی قرار گرفت و صعود به مرحله بعد برای شاگردان کی روش کار سختی نیست. وضعیت فوتبال یمن به دلیل مشکلات داخلی این کشور چندان مناسب نیست، ویتنام نیز فوتبال نوپایی دارد و تاکنون عنوان خاصی در آسیا کسب نکرده است. تنها تیمی که سابقه طولانی در جام ملت های آسیا دارد و در سال 2007 نیز برای نخستین بار به مقام قهرمانی این رقابت ها رسید تیم ملی عراق است.

وی افزود: عراق در دوره قبلی جام ملت های آسیا تیم ما را حذف کرد و کادرفنی و بازیکنان تیم ملی باید مقابل این تیم با برنامه و منطقی بازی کنند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: حدود 8 سال است که تیم ملی ایران در رنکینگ فیفا تیم نخست آسیا است و کی روش مدعی است که تیم ما در دوران مربیگری او پیشرفت زیادی کرده است. جام ملت های آسیا فرصت خوبی برای کی روش است که باکسب جام در این رقابت ها ادعاهایش را ثابت کند.

ذوالفقارنسب در مورد دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ای کاش دو تیم ایرانی در این مرحله با یکدیگر مواجه نمی شدند، من فکر می کنم استقلال شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد اما پیش بینی نتیجه بسیار سخت است.

وی در پایان با اشاره به تمدید قرارداد وینفرد شفر سرمربی آلمانی تیم استقلال عنوان کرد: شفر از وقتی که به استقلال آمده انرژی تازه ای به این تیم تزریق کرده و آبی پوشان تهرانی فصل آینده می توانند با شفر روزهای خوبی را تجربه کنند.

انتهای پیام/

اظهارات ذوالفقارنسب درباره احتمال قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.