سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوداگر مرگ در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانيه با اشاره به دستگيری يك قاچاقچی مواد مخدر گفت: از خودرو اين سوداگر مرگ يك كيلوگرم ماده مخدر ترياك كشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرگرد علی تقیلو  فرمانده انتظامی شهرستان سلطانيه با اعلام این خبر گفت: با هدف مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط یک نفر قاچاقچی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های به عمل آمده ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در قالب دو اکیپ به محل زندگی متهم که مواد را در آنجا تهیه و توزیع می‌کرد اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه ادامه داد: ماموران پس از اعزام به محل مذکور در بازرسی از خودرو متهم باغ مقدار یک کیلو گرم تریاک کشف کردند.

سرگرد تقیلو با اشاره به اینکه این متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد بیان داشت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.
انتهای پیام/ن
 

کشف تریاک در سلطانیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.