سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

انتقاد یک ناشر از خدمات رسانی ضعیف نمایشگاه کتاب تهران

یک ناشر از وضعیت تحویل غرفه‌ها و حمل کتاب‌ها در نمایشگاه کتاب تهران گلایه و انتقاد کرد.

احمد دولت آبادی نویسنده و مدیر مسئول انتشارات نگار تابان، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا امروز گفت: روز نخست سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، خیلی دیر میز در اختیار غرفه ما قرار دادند.

وی افزود: کارتخوان ها هم نزدیک ظهر در اختیار ما قرار گرفت؛ البته خوشبختانه کارتخوان هایی که در اختیار ما در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قرار دادند تا کنون با مشکلی مواجه نشده است.

مدیر مسئول انتشارات نگار تابان در خصوص حمل کتاب ها در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بیان کرد: روی باربری در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نظارت خوبی وجود ندارد و هرکس نرخی را برای این کار به ناشران می دهد. در صورتی که در سال های گذشته این کار توسط پیمانکار انجام می شد و برای باربری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فیش صادر می کردند و در اختیار ناشران قرار می دادند.

دولت آبادی ادامه داد: به نظرم فروش کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خوب نیست و کسانی که به نمایشگاه کتاب می آیند، بیش از آنکه خریدار کتاب باشند، بازدید کننده از نمایشگاه کتاب هستند.

انتهای پیام/

اظهار نظر یک ناشر درباره وضعیت فروش کتاب و بازدید در نمایشگاه کتاب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.