سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری المپیاد کارآفرینی دانش آموزی در بابلسر

نخستین دوره المپیاد کارآفرینی دانش ‌آموزی مازندران در شهرستان بابلسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسفندیار نظری معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه طرح در سه گروه برق، طراحی دوخت و کشاورزی به دبیرخانه نخستین دوره المپیاد کارآفرینی دانش ‌آموزی مازندران ارسال شده است، گفت:از این تعداد طرح ۵۵ ایده مربوط به رشته برق، ۴۷ ایده مربوط به رشته طراحی دوخت و ۲۳ ایده مریوط به رشته کشاورزی است.

وی با بیان اینکه ۱۵ ایده به عنوان ایده برتر کارآفرینی پذیرفته شدند، افزود: این المپیاد در هنرستان ‌های مازندران برگزار شد که بیشترین مشارکت را دانش‌ آموزان شهرستان های ساری، قائم ‌شهر، آمل، جویبار، محمودآباد و بابل به خود اختصاص دادند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران بیشترین هنرآموزهای این استان را مربوط به هنرستان ‌های شهرستان های قائم‌ شهر، ساری، بابل و آمل عنوان کرد.

نظری با اشاره به کسب دانش، کسب مهارت زندگی و کسب مهارت کسب و کار در آموزش و پرورش گفت: رویدادهایی مانند استارت‌ آپ‌ ها در میان دانش‌ آموزان برای پیشرفت آنان از حافظه ‌محوری به کسب فن و مهارت است.

این دوره از المپیاد با همکاری آموزش و پرورش دانشگاه علمی کاربردی، پارک علم و فناوری و نیز کارآفرین مطرح، رضا خسروی برگزار شد.

انتهای پیام/ م

بابلسر میزبان برگزاری المپیاد کارآفرینی دانش آموزی

برچسب ها: کنکور ، اخبار علمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.