سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور دو هزار و ۸۸۲ فقره سند مالکیت در خراسان شمالی

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان گفت: درسال ۹۶ دو هزار و ۸۸۲ فقره سند صادر و به مالکین در خراسان شمالی تحویل داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ اسدی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی افزود: درسال ۹۶ با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دو هزار و ۸۸۲ فقره سند صادر و به مالکین در خراسان شمالی تحویل داده شده است.
وی اظهار کرد: از ابتدای اجرای قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی از سال ۹۱ تا پایان ۹۶ بیش از ۲۱ هزار و ۲۴۷ مورد ثبت نام تقاضای صدور اسناد مالکیت در استان صادر شده است که از این تعداد دو هزار و ۴۴ مورد زمین‌های مزوعی ، ۴۲۹ مورد باغ و ۱۸ هزار و ۷۷۴ مورد ساختمان در سایت مربوطه ثبت شده است.
اسدی با بیان این که ثبت نام در این قانون به صورت الکترونیکی صورت می‌پذیرد، اظهار کرد: تأمین اعتبارات مناسب برای ادامه و تقویت زیرساخت‌ها در راستای ارائه خدمات الکترونیکی از ضرورت‌های اساسی در اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی است.
وی گفت:: متقاضیانی که در این قانون ثبت نام نموده اند با رعایت مواد قانونی میتوانند با شماره پیگیری که سایت به آن‌ها می‌دهد پیگیر کار خود باشند و از مراجعات مکرر به منظور صرفه جویی در هزینه‌ها به ادارت ثبت خودداری کنند.
وی همچنین با برشمردن مزایای قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن که متولی آن بیناد مسکن انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: برای تقویت و کمک به توسعه روستا‌ها هم اکنون این طرح برای روستا‌های بالای ۲۰ خانوار و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت ارائه می‌شود.
انتهای پیام/ ب 

 

صدور اسناد مالکیت اراضی در خراسان شمالی

برچسب ها: مشاوران املاک ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.