سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیران ۱۲۷ میلیارد ریال به بخش سلامت بوشهر کمک کردند

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: خیران ۱۲۷ میلیارد ریال در سال گذشته برای ایجاد مراکز جامع خدمات سلامت، خانه‌های بهداشت و تجهیزات پزشکی در این استان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،  حیدر عزیزنژاد گفت: در بندرگناوه افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر منابعی که از خیران جذب می‌کند را به بهترین وجهی که مردم بسیار نیاز دارند بصورت کارشناسی شده هدایت و استفاده می‌کند.

وی در باره طرح‌های خیرساز بخش سلامت استان بوشهر در یک سال اخیر گفت: در این مدت حدود ۲۵ طرح مهم و متنوع با مشارکت خیران افتتاح و اجرایی شده است.

عزیزنژاد افزود: احداث مرکز غربالگری تشخیص و درمان سرطان و خوابگاه دانشجویی در شهر بوشهر با ظرفیت ۲۰۰ نفر از مهم‌ترین طرح‌های خیرساز یکسال اخیر است که به ترتیب پیشرفت ۴۰ و ۳۰ درصدی دارند.

وی بیان کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت از سال ۱۳۹۲، توسعه بسیار خوبی در استان علاوه بر کمک‌های دولتی صورت گرفته، اما حضور مشارکت خیران در این زمینه از جمله احداث بنا و تجهیزات پزشکی راهگشا و ارزشمند بوده است.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: کمک‌های مالی و خریدن تجهیزات با مشارکت خیران مهم و قابل ارزش است، اما بخش مهم دیگر اجتماعی کردن سلامت است که می‌تواند از شیوع بیماری‌ها و هزینه‌های درمانی زیاد بکاهد.

وی بیان کرد: مردم باید با تغییر در سبک زندگی خود در اجتماعی کردن سلامت نقش آفرینی کنند، زیرا تاثیر بسیاری در کاهش ورود بیماران به بیمارستان‌ها و کاسته شدن هزینه‌های زیاد مالی بر دولت دارد.

انتهای پیام/م

خیران برای ایجاد مراکز جامع خدمات سلامت، خانه های بهداشت و تجهیزات پزشکی کمک کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.