سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انبار غیرمجاز موادغذایی در آتش سوخت

کاربری نامناسب و استفاده از پارکینگ ساختمان مسکونی به عنوان انبار مواد غذایی، آتش سوزی و خسارت مالی در پی داشت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همسایگانی که شاهد حادثه آتش سوزی در پارکینگ ساختمان چهار طبقه محل زندگی خود بودند، بلافاصله با سامانه 125 تماس گرفتند و این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ، زنگ ایستگاه 21 را ساعت 16:55 عصر دیروز به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه خاور حامل دستگاه تنفسی، تشک نجات، نردبان و تیم نجات 2 روانه شهرک کیانشهر، خیابان رجب زاده شمالی روبروی بازارچه شدند.

کاووس فرضعلی زاده، افسر آماده منطقه 8 عملیات که در محل حاضر شده بود، درباره این حادثه گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که دود و شعله زیادی از پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه ی مسکونی که از آن به عنوان انبار مواد غذایی استفاده می شد به بیرون زبانه می کشد و حجم زیاد دود داخل تمام راه پله و واحدها را دربر گرفته بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله ضمن ایمن سازی محل حادثه و قطع برق و گاز ساختمان پس از تقسیم شدن به دو گروه با به همراه بردن دو رشته لوله آبدهی وارد ساختمان شدند و همزمان با مهار شعله های آتش به جستجوی محبوسین احتمالی داخل طبقات ساختمان پرداختند.

وی افزود: آتش نشانان با به کنترل در آوردن شعله های آتش و جلوگیری از سرایت آن به طبقات بالاتر، پس از جستجوی کامل واحدها و اطمینان از نبود فرد داخل آن، از ساختمان خارج شدند.

فرضعلی زاده خاطر نشان کرد: نیروهای عملیات پس از مهار شعله های آتش و خنک کردن خودروی پارک شده در کنار اجناس انبار شده ی داخل پارکینگ، اجناس نیمه سوخته را به همراه دو عدد یخچال خوابیده و یک عدد سیلندر گاز مایع به بیرون از محل آتش سوزی منتقل کردند و پس از لکه گیری به عملیات خود پایان دادند.

گفتنی است ؛ خوشبختانه در زمان وقوع حادثه فردی داخل ساختمان نبود و حادثه فقط خسارت مالی به دنبال داشت. علت این آتش سوزی توسط کارشناس منطقه در حال بررسی است.

انتهای پیام/

 

سوختن مواد غذایی در آتش سوزی پارکینگ مسکونی

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.