سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی بیش از صد اشکال فنی در ناو فوق پیشرفته جدید انگلیس

ناو فوق پیشرفته و پرهزینه انگلیس تنها چند روز پس از راه اندازی به دلیل مشکلات فنی تعمیر می شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ناو فوق پیشرفته و پرهزینه انگلیس تنها چند روز پس از راه اندازی به دلیل مشکلات فنی تعمیر می شود.

بر این اساس، فقط چند روز پس از راه اندازی ناو فوق پیش رفته نیروی دریایی انگلیس، بیش از صد اشکال فنی در آن شناسایی شده است. این در حالیست که ساخت این ناو حدود 395 میلیون یورو برای انگلیس هزینه در بر داشت. فورث (Forth) که ناوی غول پیکر و یکی از پنج ناو جدید گشت ساحلی است که توسط شرکت انگلیس بی ای ایی سیستم( BAE Systems) ساخته شده است مورد بازرسی داخلی قرار گرفت که تنها چند روز پس از آغاز به کارش در نیروی دریایی انگلیس موجب شناسایی نقایص فراوانی شد.

نتیجه این بازرسی ها نشان داد ناو فوق پیشرفته فورث برای انجام عملیات آماده نیست. همچنین بیش از صد مورد نقص فنی در آن کشف شده است که برطرف کردن آنها ضروریست. از جمله مشکلات این ناو سامانه الکترونیکی آن است. سخنگوی شرکت بی ای ایی سیتسمز گفت ما به طور فعال از نیروی دریایی انگلیس برای حل این مشکلات حمایت می کنیم. ما متعهد می شویم تجهیزات مورد نیاز را طبق قوانین امنیتی و با کیفیت بالا تامین کنیم. این ناو هم اکنون در پورتسموث(Portsmouth) پهلو گرفته است و روند تعمیر آن آغاز شده است. کار بر روی این ناو باید تا دو هفته آینده پایان یابد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.