سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهرستان تنگستان هر چه زودتر انتخاب شود

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تسریع در انتصاب فرماندار شهرستان تنگستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،  سید کمال الدین شهریاری پیش از ظهر جمعه در نشست با هیئت های ورزشی تنگستان اظهار داشت: در راستای توسعه بخش ورزش تلاش‌های بسیار زیادی را داشته‌ایم و امیدواریم شاهد رفع مشکلات در این بخش باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عدم تعیین تکلیف وضعیت فرمانداری و برخی ادارات شهرستان تنگستان، راندمان خدمت به مردم را کاهش می دهد.

وی اضافه کرد: مسئولین باید فارغ از نگاه‌ها و دسته‌بندی‌های سیاسی، در انجام مسئولیت‌های خود و خدمت به مردم همت کنند و اداره کل ورزش و جوانان از آن جمله دستگاه های موفقی است که در حد بضاعت خود عملکرد قابل قبولی ارائه داده است.

شهریاری افزود: از استاندار بوشهر درخواست داریم تا تکلیف فرمانداری شهرستان تنگستان را زودتر مشخص کرده و در انتصاب فرماندار جدید تسریع کند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت ارشد شهرستان تنگستان مدتی است که بصورت سرپرستی اداره می شود، تصریح کرد: علاوه بر این، چند اداره در شهرستان تنگستان نیز بصورت سرپرستی اداره می شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این موضوع اثربخشی و راندمان برخی دستگاه های اجرایی و دولتی در شهرستان تنگستان را تحت تاثیر قرار داده است.

انتهای پیام/م

لزوم تسریع در انتصاب فرماندار شهرستان تنگستان

برچسب ها: صدای مردم ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.