مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: در پس وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در دشتی برای جلوگیری از حوادث احتمالی ورود مردم و گردشگران تا اطلاع ثانوی به گنبد نمکی دشتی ممنوع است.

ورود مردم و گردشگران تا اطلاع ثانوی به گنبد نمکی دشتی ممنوع استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر امیرزاده به وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریشتری در کوه نمک منطقه کاکی دشتی اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده در ساعت وقوع زلزله هیچ فرد و گردشکری در کوه نمکی دشتی حضور نداشته است.

وی با بیان اینکه کوه نمک دشتی از ظرفیت بالای گردشگری برخوردار است تصریح کرد: در پی وقوع زلزله، برای جلوگیری از حوادث احتمالی ورود مردم و گردشگران تا اطلاع ثانوی به گنبد نمکی دشتی ممنوع شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر افزود: دفاتر خدمات مسافری و گردشگری اجازه راه‌اندازی تور گردشگری به گنبد نمکی دشتی ندارند و از هر گونه تردد به این کوه تا اطلاع ثانوی جلوگیری می‌شود.

امیرزاده بیان کرد: با مصوبه ستاد بحران فرمانداری شهرستان دشتی، برای جلوگیری از حوادث احتمالی، ورود تمامی افرادکوه نمک دشتی ممنوع است.

انتهای پیام/م

ورود گردشگران به کوه نمک دشتی ممنوع است

برچسب ها: حوادث ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.