سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس چلنج فاخر در سیرجان

دومین دوره مسابقات تنیس چلنج فاخر که از آبان ماه سال 96 با حضور 66 تنیسور در دو بخش آقایان و بانوان در سیرجان آغاز شده بود، سرانجام با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

علیرضا درآگاهی، دبیر هیئت تنیس شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به اینکه ۵۱ بازیکن در بخش آقایان و ۱۵ تنیسور در بخش بانوان در رقابت های تنیس چلنج فاخر حضور داشتند، گفت: این مسابقات در هر هفته با انجام ۳۴ بازی پیگیری می شد که در نهایت پس از ۱۲ هفته تلاش و رقابت تنیسورها، با انجام ۴۰۸ مسابقه خاتمه یافت.

وی افزود: در پایان، در بخش آقایان، امید پرشان، محمد علی نژاد عبدالله و حمید ایرانپور به ترتیب عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

درآگاهی تصریح کرد: در بخش بانوان نیز میترا ابراهیمی، راضیه پوراحسان و فاطمه اطمینان در بخش بانوان مقام های اول تا سوم چلنج فاخر را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: محمد محمد زمانی در بخش آقایان و امیرپور در بخش بانوان به ترتیب به عنوان مرد و بانوی اخلاق چلنج معرفی شدند.

درآگاهی افزود: امین شریفی، کاظم ستوده ، گلرخ ستوده و فاطمه اطمینان به ترتیب سرداوری و مسئولیت برگزاری مسابقات چلنج را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/ب

پایان رقابت های تنیس چلنج فاخر در سیرجان

 

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.