سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری: قهرمانی استقلال را تبریک میگویم/ با شفر برای 2 سال تمدید کردیم

رضا افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: حساسیت بازی فینال از کیفیت آن کاست اما باز خدا را شکر می کنم که قهرمان شدیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان افتخاری بعد از قهرمانی تیم استقلال در جام حذفى گفت : در ابتدا عنوان قهرمانی را به همه استقلالی‌ها و رسانه ها تبريك مى گويم .قرارداد شفر را به مدت ٢ سال تمديد كرديم تا اين مربى فرصت داشته باشد تيمش را براى آينده آماده كند.

او ادامه داد :حساسیت فینال باعث شده بود تا کیفیت بازی پایین بیاید اما خوشبختانه تيم ما بازى را مديريت كرد و توانست قهرمان شود.

او درباره اينكه آيا سنگ پرانى و حضور جيمى جامپ ها باعث دردسر شد يا خير بيان كرد :موافق اين موارد نبودم اما از مردم خونگرم و هواداران كه استقلال را حمايت كردند تشكر مى كنم، اما به نظر من شرايط برگزارى براى فينال مى توانست بهتر از اين باشد و بايد بگويم حضور دومين جيمى جامپ در بازى باعث شد تا ما يك موقعيت گل را از دست بدهيم .بهتر بود اين بازى در ورزشگاه آزادى برگزار مى شد.

افتخاری بيان کرد: متأسفانه تیام هم مصدوم شد و من در رختکن شاهد اين مسئله بودم که مچ پای او درد می‌کند و در نهايت باید ببینم او به بازی بعد می‌رسد یا خیر.

او عنوان کرد: شاید بازیکنان فکر می‌کردند ما از پیش قهرمان شده‌ایم و شاید اگر بازی ادامه پیدا می‌کرد به مشکل مى خورند

او درباره اينكه خواسته آنها از شفر چيست گفت: خواسته ما این خواهد بود كه او با موفقيت كارش را پشت سر بگذارد .در ابتداى فصل او در بدنسازی تیم ما نبود و اكنون او در نظر دارد خودش بدنسازی را برعهده بگیرد و کار راپیش ببرد.

مدیرعامل استقلال در مورد تمدید قرارداد دستیاران شفر گفت: همه دستیاران شفر در استقلال می‌مانند، البته قرار است مربی بدنساز بایرن مونیخ به تهران بیاید و کار بدنسازی تیم را انجام دهد.از طرفى بايد بگويم این مربی فقط ۲۰ روز با ما قرارداد می‌بندد و سپس به کشورش برمی‌گردد، البته رقم قرارداد وی را خود شفر پرداخت می‌کند چون در توافق ما چنین موضوعی آمده است.

افتخارى در مورد اينكه آیا بویان در استقلال می ماند یا خیر، گفت: این بازیکن مشکلاتی دارد و شفر به من گفت که او باید یک ماه به کشورش سفر کند و با خانواده‌اش دیدار داشته باشد. اگر او به کشورش سفر کند مشکلاتش حل خواهد شد و از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار می‌‌گیرد.

او درباره اينكه آيا استقلال بازيكن خارجى مى گيرد يا خير گفت :به هر حال با توجه به اينكه مشکل ارزی داریم باید در اینگونه مواقع مراعات کنیم و دقیقا شرایط همین طور است ما هم به شفر گفته‌ایم که نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم.

انتهای پیام/

اظهارات افتخاری پس از قهرمانی استقلال در فینال جام حذفی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.