مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گفت: حدود یک ماه است که پیگیری تمدید قراداد با شفر هستیم و سرانجام توانستیم آن را تمدید کنیم

افتخاری : حدود یک ماه است که به دنبال تمدید قراداد شفر هستیم / جپاروف در استقلال می ماندبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رضا  افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال تهران  در جمع خبرنگاران درباره تمدید قرارداد با شفر گفت:در ابتدا بايد بگويم كه حدود یک ماه است كه هرروز درحال چانه زنی با شفر هستیم و به عبارت دیگر در حال مذاکره هستیم تا این هفته كار را تمام كرديم.

او ادامه داد:قرارداد شفر بندهای مختلفی دارد و درباره تک تک بندها صحبت کردیم. اين بند ها درباره مسائل مالی و تعهدات مختلف بوده و در نهايت توافق کردیم. یک سری خواسته ها آنها داشتند و ما نپذیرفتیم و یک سری پیشنهاد هم ما داشتیم که آنها قبول نکردند همچنین مواردى را شفر در قراردادها آورده بود که دست من نبود. مثلا او نوشته بود كه اگر افتخاری نبود، یک طرفه فسخ می کنم كه در اين راستا من به او اعلام كردم كه به من چه کار دارد؟شاید من خودم بخواهم بروم، تو با باشگاه قرارداد داری ولی او به من گفت که تو پشت من بودی و اگر نباشی می ترسم به بحران بخورم.

افتخاری افزود :از طرفى دو هفته پیش نامه اى به بانک مرکزی زدم که ارز دولتی به ما بابت حقوق خارجی ها پرداخت شود و آنها هم موافقت کردند و در صورت تصویب با همان دلار 4200 کار را پیش می بریم.

به دنبال تعین و تکلیف بدهی ها هستیم

افتخاری در مورد اینکه آیا پولی از تبلیغات محیطی گرفته یا خیر گفت:ما تا انقلاب مهدی بدهکار خواهیم بود چون همه چیز دست آنها است. برای چه ما بدهکار باشیم؟ اگر بیاییم حساب کتاب ها را شفاف کنیم بايد بگويم تمام این بازی ها جرائمش را به حساب باشگاه می گذارد. اگر در نظر دارند ما را جریمه کنند باید اجازه دفاع از حق و حقوق را به ما بدهند. یک روز اعلام مى كنند كه تماشاگر به داور توهین کرده و یک روز هم به بازیکن توهین کرده است. به اين ترتيب تماشاگر که دست من نیست. به طور مثال زمانى كه در شهر هايى همچون مشهد و رشت كه بازی کردیم، ما را جریمه کردند درحالی که ما میزبان نبودیم. بدهی هاى باشگاه از همين جاها سرچشمه مى گيرد تماشاگر ما عطسه کند، ده میلیون جریمه می شود. الان تماشاگران ما را می خواهید بشناسيد؟ بازی با العین و الریان را ببینید. ما هیچ جریمه ای در آسیا نشدیم. امسال جریمه هایی فرستاده اند که مثلا تماشاگران ما از دخانیات استفاده کرده اند و از سوی کنفدراسیون آسیا ما از این بابت جریمه شدیم. از طریق تبلیغات محیطی حداقل باید 6-7 میلیارد به ما و پرسپولیس بدهند. ما پیگیر هستیم و می خواهیم کار به یکجا برسد.

او ادامه داد: من شدیدا پیگیر هستم. هفته گذشته سه جلسه با شیرازی داشتم و نامه را سازمان لیگ هنوز به او  نداده است. ما به دنبال تعیین و تکلیف بدهی ها هستیم. اگر پول تبلیغات محیطی را بدهند شکایت هایی که در AFC هست را فیصله می دهیم.

جپاروف در استقلال می ماند

مدیر عامل استقلال در مورد تمدید قرارداد بازیکنان با استقلال گفت:جپارف را صحبت کردیم و تمام است. ابراهیمی به من گفت دوست دارم بمانم اما باید کمک کنیم تا طلب گذشته آنها را پرداخت کنیم.

افتخارى بيان كرد :از طرفى ممکن است دو نفر قصد ماندن نداشته باشند که دست خودشان نیست و مدیر برنامه هایشان نقش دارند.

او در خصوص اینکه حیدری از استقلال شکایت کرده بود گفت: وکیل او اشتباه کرده بود و شکایتش را پس گرفت.

شفر احتمالا بعد از بازی امروز لیست را بدهد

او در مورد اينكه شفر چه زمانى ليست مى دهد گفت :شفر به من اعلام كرد بعد از امضاى قرارداد ليست را مى دهم كه احتمالا بعد از بازى امروز آن را به من بدهد

مدير عامل استقلال در مورد رقم قرارداد شفر افزود :من براى برانكو را نمى دانم اما يك ماه در حال مذاكره هستيم تا توانستيم آن را جمع كنيم .

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار