سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل مرکز تخصصی مهدویت با هدف مقابله افکار شیطانی

تشکیل مرکز تخصصی مهدویت در قم و ۳۲ مرکز استان می‌تواند بسیاری از مسائل و شبهات مهدویت را تبیین و با افکار شیطانی مقابله کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  حجت الاسلام محمد رضا نصوری رئیس بنیاد مهدویت مازندران در مراسم راهپیمایی منتظران ظهور در شهر سورک گفت: با توجه به اینکه دشمنان اسلام به دنبال انحراف افکار عمومی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با برنامه‌های متنوع الحادی هستند تشکیل مرکز تخصصی مهدویت در قم و ۳۲ مرکز استان کشور توانسته بسیاری از مسائل وشبهات مهدویت را تبیین و با افکار شیطانی مقابله کند.

وی افزود: بنیاد مهدویت از سال ۶۷ تاکنون با هدف ترویج فرهنگ مهدویت فعالیت دارد و برای مقابله با فرقه‌های انحرافی و ضاله به تربیت مبلغان مذهبی پرداخته است.

حجت الاسلام نصوری گفت: هم اکنون با داشتن ۷۰ مربی که دوره‌های مهدویت را گذرانده اند در سراسر استان مشغول فعالیت هستند.
رئیس بنیاد مهدویت مازندران افزود: در حوزه‌های علمیه خواهران و برادران ۵ هزار نفر دوره‌های کوتاه مدت وتکمیلی مهدویت را گذرانده اند و به تازگی ۳۰ نفر هم با گذراندن دوره تربیت مربی مهد کودک مهدوی به آموزش کودکان در مازندران می‌پردازند.

وی گفت: برای نخستین بار از سال‌های گذشته تاکنون بنیاد مهدویت با دایر کردن کتابخانه‌ای تخصصی با موضوع‌های مهدویت در ۵ هزار جلد کتاب و همچنین با اجرای سایت‌ها و نرم افزار‌هایی در این خصوص و پاسخ به شبهات در ساری فعالیت دارد.

حجت الاسلام نصوری مردم شهر سورک را از ارادتمندان به خاندان عصمت وطهارت دانست و گفت: سابقه طولانی مردم این دیار در برپایی آیین‌های مذهبی نشان دهنده ایمان و اخلاص مردم و نهادینه شدن فرهنگ مهدویت در این منطقه است.
انتهای پیام/آ

مقابله با افکار شیطانی در مراکز تخصصی مهدویت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.