اردو‌های فرهنگی تربیتی کمیته امداد مازندران با هدف ایجاد فضای آموزشی و تربیتی برای سه هزار و  ۳۰۰ نفر دانش آموز زیر پوشش حمایت کمیته امداد کل کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  بشیرعالیشاه معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه کمیته امداد برای توانمند سازی فرهنگی مددجویان برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند، گفت: این اردو‌ها با حضور سه هزار و ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دختر زیر پوشش حمایت درمقطع متوسطه اول و دوم از ۱۰ تیر ماه امسال آغاز و تا ۳۱ شهریورماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه شروع فعالیت اردو‌های آموزشی و تربیتی درسال جاری به میزبانی مجتمع  فرهنگی و تربیتی شهید رجایی فریدونکنار به صورت کشوری اجرا می‌شود، افزود: در این اردو برنامه‌های آموزشی مانند اخلاق عملی، فضایل اخلاقی، سبک زندگی دینی اسلامی از منظر ائمه اطهار (ع)، برگزاری جلسات کارگاه مهدویت، نقش نماز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بصیرت دینی و آسیب شناسی فضای مجازی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران برگزاری نمایشگاه سواد رسانه و رساله با موضوع آسیب‌های فضای مجازی وشبکه‌های اجتماعی و اثرات مخرب آن درخانواده، غرفه قرآن وحدیث، غرفه حجاب وعفاف، برگزاری مسابقات ورزشی باهدف تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین مددجویان را از دیگر برنامه‌های این اردو‌ها دانست.

بشیرعالیشاه با بیان اینکه علاوه بر میزبانی مازندران از سه هزار و ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دختر زیر پوشش حمایت در مقطع متوسطه اول و دوم از سراسر کشور همزمان هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان این نهاد در استان هم به اردو‌های مشهد وقم اعزام می‌شوند. 
انتهای پیام/آ

برگزاری اردوی فرهنگی و تربیتی در مزاندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.