سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حرم شاهچراغ (ع) نورباران در شب ولادت امام زمان (عج)

در شب میلاد مهدی موعود (عج)، سومین حرم اهل بیت (ع) میزبان زائران و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام در شب ولادت باسعادت حضرت، ولی عصر (عج) غرق در جشن و شادمانی است.

صحن و سرای حرم‌های احمد بن موسی و محمد بن موسی (ع) از صبح امروز میزبان محبان و دلدادگان اهل بیت (ع) است که از شهر‌های مختلف فارس و سایر استان‌ها برای عرض ارادت به خاندان عصمت و طهارت (ع) به محضر این امامزادگان جلیل القدر آمده اند.

حجت الاسلام سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: مراسم احیای نیمه شعبان، به مناسبت نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) امشب از ساعت ۲۴ تا ۲ بامداد با سخنرانی حجت‌الاسلام چوگانی در شبستان این حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی افزود: مناجات شعبانیه و دعای کمیل توسط هادی آسیابانی و مجتبی نادری قرائت می‌شود.

حجت الاسلام سلامی ادامه داد: همچنین جشن میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج) فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین فرحزاد و مداحی سید ابراهیم طاهریان و محمد شریف‌زاده برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: تجمع عظیم مردمی و هیئات مذهبی نیز در صبح نیمه شعبان ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که این برنامه ساعت ۱۱ صبح با حضور زائران و مجاوران و هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی بیان کرد: جشن میلاد گل نرگس ویژه کودکان با اجرای عمو روحانی و نمایش عروسکی، بازی و سرگرمی و نقاشی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در صحن احمدی بوستان کودک حرم مطهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سلامی تصریح کرد: همچنین مراسم ازدواج دانشجویی در جوار حرم مطهر با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین فرحزاد فردا ساعت ۱۷ در سالن ولایت حرم مطهر برگزار می‌شود.

گفتنی است مراسم جشن نیمه شعبان در بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد استان فارس، حرم‌های مطهر امامزادگان برپا شده است.
انتهای پیام/ر

جشن ولادت امام زمان (عج) درحرم مطهر شاهچراغ (ع)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
دل شکسته
۲۰:۵۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
ای خدا به حق شاهچراغ گرفتاری که افتاده تو زندگیمون داره نابودمون میکنه رو حل بکن
عاجزانه التماس دعا یه دل شکسته که روز و شبم سیاهه