سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح "مساجد، قرارگاه مهر و امید" اصفهان

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سید الشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه هدف اجرای طرح "مساجد قرارگاه مهر و امید" راگسترش محبت بین مردم محل و برطرف کردن مشکلات دانست.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرتیپ پاسدار جواد استکی در آیین افتتاحیه اجرای طرح "مساجد، قرارگاه مهر و امید" اصفهان با تبریک میلاد حضرت حجت (عج) منجی عالم بشریت اظهار داشت: حضور مردم در مسجد خود یک معروف و عمل صالح است.

وی با اشاره به فرمایش مولای متقیان (ع) که فرموده‌اند بهترین کار در ماه شعبان انجام کار خیر و عمل صالح است، افزود: فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر یکی از کارهای خیر و صالح است که در همه حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و همه شئون جامعه وجود دارد.

رئیس مجمع رهروان امربه‌معروف استان اصفهان با بیان اینکه حول محور مسجد تشکل‌های مختلف مردمی با خصیصه‌های برادری، صمیمیت، ‌اهتمام و تفاهم شکل یافته است، بیان کرد: در "قرارگاه‌های مهر و امید "، ایجاد مهر، صمیمیت، گسترش محبت بین مردم محل، برطرف کردن مشکلات و جویای حال مردم شدن در ابعاد مختلف برای کسب رضای الهی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ نیازی نداریم که دستمان جلوی خارجی‌ها دراز شود، خاطرنشان کرد: کشورمان دارای ظرفیت‌ها و منابع عظیمی است و با مدیریت، همبستگی و وحدت می‌توان بر همه مشکلات فائق آمد.

سردار استکی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند اگر امروز شاهد افزایش و تشدید تهدیدهای دشمن علیه کشور و ملتمان هستید به دلیل ترسی است که آنان از مردم ما دارند نه قدرت نظامی که خودشان دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سید الشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر دشمن هراسی از ملت ما نداشت تابه‌حال چندین مرتبه به ایران اسلامی حمله کرده بودند، گفت: دشمنان انقلاب در دفاع مقدس و دوران چهارده‌های عمر انقلاب اسلامی طعم شکست را بارها چشیده‌اند و امروز هم در نفوذ خودشان را در منطقه ازدست‌داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند منطقه غرب آسیا و خلیج همیشه فارس خانه ما است و شما اجنبی هستید و باید از منطقه ما خارج شوید، اظهار داشت: ملت ما همان‌گونه که پوزه داعش و رژیم صهیونیستی را به خاک مالیدند، پوزه آمریکایی‌ها را که امروز دیگر ابرقدرت در جهان نیستند، نیز به خاک می‌مالند.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم افتتاح اجرای طرح "مساجد قرارگاه مهر و امید" اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.