سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهرامی مطرح کرد؛

اجرای طرح ملی منتظران ظهور همزمان با نیمه شعبان در استان قم/ بسیج نیروها، امکانات و تجهیزات هلال احمر قم برای اجرای طرح

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از بسیج نیرو‌ها و امکانات هلال احمر برای اجرای طرح ملی منتظران ظهور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا بهرامی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با تبریک فرارسیدن عید بزرگ نیمه شعبان به تشریح برنامه‌های معاونت امداد و نجات در این ایام پرداخت و اظهار کرد: در ایام سالروز ولادت با سـعادت حضـرت مهدی موعود(عج) و حضور خیل عظیم عاشــقان و منتظران حضرت صاحب الزمان(عج) در شـهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران، جمعیت هلال احمر اسـتان قم همچون سنوات گذشته طرح ملی منتظران ظهور را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این طرح از ۱۰ اردیبهشت آغاز و تا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ادامه دارد، افزود: پوشش امدادی و ارائه خدمات امداد و نجات و درمان اضــطراری به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت حضـرت فاطمه معصومه(س) و منتظران حضــرت قائم (عج) در مسـجد مقـدس جمکران، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مبادی ورودی خروجی استان قم ارائه می‌شود.

بهرامی با بیان اینکه در این مدت نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر آماده خدمت رسانی به مردم هستند، بیان کرد: این طرح با حضور ۱۹ پزشک داوطلب و پرسنل، ۳۲ پرستار، ۱۷۲ نجاتگر داوطلب و ۲۴ نجاتگر پرسنل مشارکت می‌کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از بکارگیری خودرو‌ها و تجهیزات در این طرح خبر داد و گفت: تعداد ۱۸ آمبولانس و ۱۵ خودروی نجات، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ خودروی ارتباطات، ۱۱ موتورلانس و یک بالگرد و ۳ کانکس به همراه، ۸ خودرو کمک دار سبک، ۳ مینی بوس و یک کامیون و ۲ خودروی یخچال دار در طرح بزرگ منتظران ظهور برای ارائه خدمات بهتر به زائران در این ایام مهیا شده است.

وی با اشاره به محل استقرار پایگاه‌های جمعیت هلال احمر تصریح کرد: پایگاه‌های ثابت در بقعه ۱ و ۲ خواهران و برادران داخل مسجد مقدس جمکران، ابتدای بلوار انتظار میدان بقیه الله، جنب مجتمع یاوران مهدی (عج) مسجد فاصل درب ۵ و ۶ مسجد مقدس جمکران، درب ۱ مسجد مقدس جمکران، درب ۲ مسجد مقدس جمکران، بلوار پیامبر اعظم میدان آل یاسین، ابتدای بلوار پیامبر اعظم موکب حضرت معصومه س. و بلوار پیامبر اعظم تقاطع بلوار شهید کبیری مجتمع خدمات شهری شهرداری است.

بهرامی بیان کرد: ۳۰ تیم سیار ۳ نفره متشکل از ۱۵ تیم خواهران و ۱۵ تیم برادران با تجهیزات امدادی در صحن‌ها و رواق‌های داخل مسجد مقدس جمکران برای ارائه خدمات و پوشش امدادی مستقر هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.