سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شاکری: مردم با قدرتی هرچه بیشتر شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: ترامپ واکنش‌های مردم را نمی‌بیند چرا که ما با قدرتی بیشتر شعار مرگ بر آمریکا را سرخواهیم داد.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات اخیر ترامپ مبنی بر اینکه مردم ایران در دوران ریاست جمهوری وی کمتر شعار مرگ بر ایران سر می‌دهند، اظهار کرد: ترامپ در دنیا به این معروف است که در توهمات ساخته ذهن خود بسر می‌برد و بسیاری از کسانی که در کنگره و سنای آمریکا هستند نیز به خاطر این مسئله نسبت به وی اعتراض دارند.

وی افزود: اظهارات اخیر وی مبنی بر اینکه می‌گوید مردم ایران در دوران ریاست جمهوری وی کمتر شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، به این دلیل است که یا کور است و یا واکنش‌های مردم را نسبت به سیاست‌های آمریکا ندیده و یا شاید خود را به خواب زده است.

شاکری تصریح کرد: صحبت‌های ترامپ بیشتر شبیه شوخی به نظر می‌رسد، وگرنه مواضع ایران و مردمش از ابتدای پیروزی انقلاب در برابر آمریکا مشخص بوده است. ترامپ بهتر است این خیال خام را کنار بگذارد، چرا که بغض و کینه مردم نسبت به آمریکا پایانی ندارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان بیان کرد: حضرت امام می‌فرمودند که وصیت من به فرزندان بسیجی‌ام این است که بغض و کینه مقدس خود را نسبت به آمریکا در سینه نگهدارند، لذا ما فرزندان آن امام هستیم و مانند همیشه و با قدرتی هرچه بیشتر شعار مرگ بر آمریکا را سرخواهیم داد.

انتهای پیام/

جهت گیری مردم نسبت به شعار "مرگ بر آمریکا" اصلا تغییری نکرده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ملکوت
۱۴:۳۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
انشالله نابودی دولت مردان امریکا