سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار معلمان نمونه با نماینده ولی فقیه در گیلان

جمعی از معلمان نمونه امروز با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ؛ آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در دیدار با معلمان نمونه که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم برگزارشد با اشاره به اهمیت و جایگاه شغل معلمی گفت: معلمی شغل انبیا است و این رسالت آن‌ها را در تربیت و پرورش نسل جوان دو چندان می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت تعلیم و تعلم دانش آموزان در ارتقای فرهنگی و اخلاقی جامعه افزود: دانش آموزان سرمایه‌ها و امانت‌های مردم هستند و معلمان باید این امانت‌ها به بهترین نحو پرورش دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به اینکه معلمان باید علاوه بر تعلیم و تربیت ایده پردازی کنند خاطر نشان کرد: برای تسریع در روند توسعه تربیت دانش آموزان خلاق و مبتکر باید جدی گرفته شود.

آیت الله رسول فلاحتی به همه معلمان توصیه کرد مطالعه و دانش افزایی را سرلوحه کار خود قرار دهند و با روحیه شاد و با آمادگی کامل سر کلاس‌ها درس حاضر شوند.

مهدی حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش گیلان هم در این مراسم گفت: هم اکنون ۲۷ هزار و ۵۰۰ معلم و مربی مسوولیت تعلیم و تربیت ۳۷۵ هزار دانش آموز گیلانی را بر عهده دارند.

 

انتهای پیام/م.ع

بزرگداشت مقام معلم در دیدار معلمان نمونه با نماینده، ولی فقیه در گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.