سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

14 اردیبهشت؛

برگزاری مسابقات بین‌المللی کاراته بانوان به میزبانی اهواز

معاون توسعه ورزش اداره‌ کل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری رقابت‌های بین‌ا‌لمللی تمام سبکی کاراته بانوان در رده‌ سنی جوانان به میزبانی اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم نصیری، معاون توسعه ورزش اداره ‌کل ورزش و جوانان خوزستان، با اشاره به میزبانی اهواز برای برگزاری رقابت های بین المللی کاراته اظهار داشت: این رقابت‌ها روز جمعه، 14 اردیبهشت‌ ماه، در رده سنی جوانان با حضور 24 تیم داخلی و خارجی در اهواز برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه 2 تیم از عراق و تیم‌‌‌های کشورهای لبنان، سوریه، ترکیه و ارمنستان در این پیکارها حضور دارند، تصریح کرد: تیم‌های الف و ب خوزستان و 16 تیم از سراسر کشور در این رویداد بین‌المللی شرکت می کنند.

نصیری به تاثیر این میزبانی در روند پیشرفت هرچه بیش تر کاراته بانوان خوزستان اشاره کرد و اذعان داشت: سال گذشته در بخش میزبانی‌های بین‌المللی رشد قابل توجهی داشتیم و برای سال 97 نیز برنامه‌ ریزی داریم همچون سال گذشته در این زمینه بسیار خوب کار کنیم.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: معتقدیم این میزبانی‌ها به رشد و توسعه رشته‌ های مدنظر در استان کمک خواهد کرد، ضمن اینکه منجر به افزایش تعداد ملی‌ پوشان خوزستانی در رشته‌های مختلف خواهد شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ورزش خوزستان در مسیر صحیح و رو به جلویی در حرکت است تصریح کرد: امیدواریم در سال 97 با همکاری تمام دست ‌اندرکاران و مسئولان استان به شکوفایی هرچه بیش تر ورزش خوزستان کمک کنیم و در حال حاضر ورزش استان در تمامی سطوح در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

انتهای پیام/گ

اهواز، میزبان مسابقات بین المللی کاراته

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.