مسابقات بین‌المللی سوکیوکوشین کاراته اهواز برگزار که تیم‌های ایرانی عنوان قهرمانی را کسب کردند.

وحید بهرمان، مسئول سبک سوکیوکوشین کاراته کشور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مسابقات بین‌المللی سوکیوکوشین کاراته اهواز از 9 تا 11 اسفندماه با حضور 12 تیم داخلی و خارجی به میزبانی اهواز برگزار شد.

وی بیان داشت: مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و با حضور 250 ورزشکار خانم و 370 ورزشکار آقا برگزار که در پایان مسابقات آقایان، تیم مناطق نفت خیز جنوب نماینده ایران به قهرمانی رسید، افغانستان دوم شد و عراق مقام سوم را به دست آورد.

مسئول سبک سوکیوکوشین کاراته کشور ادامه داد:‌ در بخش بانوان نیز تیم ایران در رده نخست قرار گرفت، افغانستان نایب‌قهرمان شد و عراق عنوان سومی را ازآن خود کرد.

وی گفت: ورزشکاران بسیار خوبی در این دوره حضور داشتند و شاهد رقابتی در سطح کیفی بالا بودیم. هانشی اویوشی از بزرگان کاراته و رییس سازمان جهانی سوکیوکوشین کاراته نیز از نزدیک نظاره‌گر این مسابقات بود که نظر مثبتی داشت و معتقد بود که ایرانی‌ها در این سبک قوی هستند.

بهرمان با ابراز رضایت از میزبانی اهواز برای دومین سال متوالی، افزود: تلاش می کنیم این رویداد بین‌المللی را هر ساله در خوزستان میزبانی کنیم.

انتهای پیام/م

قهرمانی ایران در مسابقات بین‌المللی سوکیوکوشین کاراته اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.