سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث بیمارستان ۳۷۰ تختخوابی برای کارگران در تبریز

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز از احداث بیمارستان ۳۷۰ تختخوابی برای کارگران در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ صادق زاده دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز در نشست با نمایندگان تشکل‌های کارگری با اشاره به سفر اخیر ریاست جمهوری به تبریز گفت: مردم تبریز در سفر ریاست جمهوری با حضور پر شور و شعور به صحنه آمدند و به خصوص کارگران و بازنشستگان به شایسته‌ترین نحو رسم مهمان نوازی را به جا آوردند.

وی افزود: نامه سر گشاده‌ای به مسئول دفتر ریاست جمهوری در بازدید سرزده‌ای که از منزل کارگر نمونه استان داشتند دادیم و درآن به مشکلات قشر کارگری و مخصوصاً مشکلات شرکت ماشین سازی اشاره کردیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۷ توسط مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالا ایرانی ابراز کرد: در آستانه هفته جهانی کارگرو به منظور عملیاتی شدن شعار سال مدیران باید توجه داشته باشند که امنیت شغلی کارگران را فراهم سازند و عنایت ویژه به کارگران صورت بگیرد.

وی با طلایی خواندن دوران ریاست جمهوری حسن روحانی خاطر نشان کرد: ایشان در طول دوران خود توانستند ۲۰۰ واحدی که در بحران بوده‌اند را به ۴۱ واحد کاهش دهند.

صادق زاده یادآور شد: از دیگر اقدامات مثبت ایشان می‌توان به انتخاب علی ربیعی به عنوان وزیر کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد که از بطن جامعه کارگری هستند و دیدگاه واقعی‌تری به جامعه کارگری دارند که در دوران ایشان شاهد برطرف شدن بحران‌های کارگری و بازنشستگی هستیم.

وی از تشکیل فراکسیون کارگری در شورا شهر تبریز خبر داد و گفت: با تشکیل فراکسیون کارگری در مجلس بحث عدم امنیت شغلی و ساماندهی کارگران پیگیری می‌شود و ما نیز در شورا شهر تبریز این فراکسیون را به موافقت ۱۳ نفر از اعضای شورا شهر تشکیل داده‌ایم که عبدالله تقی پور و علی آجودان زاده به عنوان هیت رییسه این فراکسیون هستند.

صادق زاده با اشاره به احداث بیمارستان ۳۷۰ تخت خوابه برای کارگران در تبریز ابراز کرد: کلنگ احداث این بیمارستان زده شده است و اگر زمین این بیمارستان رایگان نباشد پروانه‌ای برای آن صادر نمی‌شود که شاهد مانع تراشی‌های شهرداری در این امر هستیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز در پایان گفت: احداث این بیمارستان مصوبه شده و زمین هم برای احداث داده شده است و از طریق وام فاینانس مشکلات مالی را نیز برطرف ساخته‌ایم و به نفع جامعه کارگری است که هر چه زودتر این بیمارستان ساخته و تکمیل شود. 

 

انتهای پیام/ش

تشکیل فراکسیون کارگری در شورا شهر تبریز

برچسب ها: درمان ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.