سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امسال 40 کیلومتر شبکه فاضلاب در زنجان اجرا می شود

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال 40 کیلومتر شبکه فاضلاب با استفاده از منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در شهر زنجان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه امسال 40 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر زنجان اجرا می شود گفت: 20 کیلومتر  آن  امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه 290 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود افزود: با اجرای این پروژه 10 درصد به سطح تحت پوشش شبکه جمع آوری بهداشتی شبکه فاضلاب شهر زنجان اضافه خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تا کنون 49 درصد از سطح شهر زنجان تحت پوشش خدمات جمع آوری بهداشتی شبکه فاضلاب قرار گرفته است.

و ی ادامه داد:برای تکمیل طرح و اجرای 272 کیلومتر شبکه؛ اعتباری بالغ بر 1500 میلیارد ریال نیاز است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان همچنین با اشاره به آغاز اجرای شبکه جمع آوری بهداشتی فاضلاب در شهرک زیبا زنجان گفت: این طرح به طول 9.3 کیلومتر اجرا می شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای شبکه فاضلاب در شهرک زیبا شهر 28 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود ادامه داد: اعتبار اجرای طرح شبکه فاضلاب در شهرک زیباشهر از محل منابع عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تامین شده است .

انتهای پیام/ن

اجرای 9.3 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرک زیبا شهر آغاز شد

 

برچسب ها: بحران آب ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.