سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سال ۹۶ انجام شد؛

ارائه خدمات مشاوره‌ای به حدود ۱۰ هزار مددجوی استان تهران

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران گفت: ۹ هزار و ۹۰۰ مددجوی تحت حمایت از خدمات متنوع مشاوره‌ای کمیته امداد استان تهران در سال ۱۳۹۶ بهره‌مند شدند.

علی کریمی اصل، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه خدمات مشاوره در کمیته امداد مکمل سایر خدمات حمایتی است، به خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: از وظایف مشاوران کمیته امداد، راهنمایی و هدایت مددجویانی است که در شرایط اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی قرار دارند.

 وی با بیان اینکه در سال گذشته 9 هزار و 900 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران از خدمات مشاوره فردی و گروهی بهره‌مند شدند، افزود: از این تعداد 3 هزار و 100 نفر از خدمات راهنمایی و مشاوره فردی و 6 هزار و 800 نفر از خدمات راهنمایی و مشاوره گروهی بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران ادامه داد : مددجویان با موضوعاتی از جمله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، اعتیاد، مهارت‌های زندگی، سبک فرزند پروری، شرایط ازدواج موفق و عوامل مؤثر بر تحکیم بنیان خانواده آشنا شدند.

کریمی اصل با تاکید  بر اینکه یکی از موضوعات جلسات مشاوره، تشویق زنان بدون همسر به ازدواج مجدد است، بیان کرد: با بهره مندی از خدمات تخصصی مشاوره 176 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان تهران اقدام به ازدواج مجدد کرده‌اند که 159 نفر از آنها زنان مطلقه و 17 نفر به علت فوت همسر مجرد بودند. همچنین از طلاق 14 نفر از آنها جلوگیری شد.

وی یادآور شد: هم‌اکنون کمیته امداد استان تهران با 46 مرکز مشاوره برای ارائه خدمات مشاوره فردی به مددجویان نیازمند قرارداد و تفاهم‌نامه دارد که از این تعداد 21 مرکز به‌طور رایگان به جامعه هدف خدمات مشاوره ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

 

ارائه مشاوره رایگان مهارتهای زندگی به مددجویان استان تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.