سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مک‌کین: ترامپ فقط به دنبال حفظ ظاهر سرسختانه خود است

رئیس کمیته نیرو‌های مسلح سنای آمریکا معتقد است رئیس‌جمهور این کشور بیش از توجه به ارزش‌های آمریکایی، سعی دارد «ظاهر سرسخت» خود را حفظ کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، «جان مک کین» رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا، در کتاب جدید خود ضمن انتقاد از سیاست های دونالد ترامپ گفت معتقد است رئیس جمهور آمریکا بیشتر از آنکه به ارزش های آمریکایی توجه داشته باشد، سعی دارد «ظاهر سرسختانه» خود را حفظ کند.

در بخشی از این کتاب که «موج های ناآرام» نام دارد آمده است: او (ترامپ) از دانش تشخیص بین اقدامات مورد نیاز دولت و رویکرد استبدادی برخوردار نیست.  به نظر می رسد (برای او) ظاهر سرسختانه یا هر واقعیتی که بیانگر سرسختی باشد، مهم تر از هریک از ارزش های ماست.

مک کین بر این باور است که ترامپ با نشان دادن ظاهر سرسختانه و استبدادی سعی دارد توجیهی برای تلاش های خود داشته باشد که  این  کاملا مغایر با  ارتقای ارزش های مردم آمریکاست و تاثیری بر این ارزش ها ندارد.

او در ادامه نوشت: من از همکارانم آزادترم. آنها مجبورند بار دیگر با رای دهندگان رو برو شوند. می توانم بدون ترس و بدون توجه به عواقب آن هرآنچه در ذهنم دارم بیان کنم.

این سیاستمدار 81 ساله در بخش دیگری از کتابش اعلام کرد تشخیص تومور مغزی در سرش باعث شده است این آخرین دوره ای حضورش در سنا باشد. او ماه گذشته تحت عمل جراحی روده قرار گرفت.

انتهای پیام/

انتقاد مک‌کین از ترامپ در کتابش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.