سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگران؛ محور خودکفایی و نماد وفاداری به کشور

رئیس کمیسیون آموزش مجلس در پیامی به مناسبت روز کارگر گفت:کارگران، محور خودکفایی و نماد وفاداری به کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمد مهدی زاهدی؛ رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:گام‌هایی که ملت بزرگ ایران اسلامی در مسیر استقلال و اقتدار برداشته است رسیدن به بالاترین درجه‌ی رشدِ و خودکفایی، استقلال، و در نتیجه اقتدار و صلابت در تمامی عرصه‌ها بوده است.

وی افزود:امروز بخش مهمی از این دستاورد‌ها در سایه‌ی بهره مندی از حاصل کار و همت مجاهدانه و تلاش مخالصانه‌ی قشر نجیب و توانمند کارگر بوده است، ومصائبی که استعمار و ایادی آن همیشه در صدد تحمیل بر ملت و کشور ما بوده و خواهد بود تحمیل وابستگی، رخوت و بی انگیزگی و گُسست بین آحاد مردم است.

زاهدی افزود:اما جمهوری اسلامی ایران با اتکا به سرمایه‌های عظیم خود از جمله سرمایه نیروی انسانی توانسته به خوبی مسیر‌های پیشرفت را امیدوارانه طی نماید، که یقینا رسیدن به نقطه تعالی در سایه تلاش و کار جمعی است.

وی گفت:امروز بخش عمده‌ی بهره مندی از مواهب سازندگی و آبادانی کشور حاصل جانفشانی مجاهدان سنگرِ کار و کارگری است؛ بطوریکه با دستان با غیرت کارگران ایرانی، کشور وابسته‌ی ایران در چندین دهه پیش، امروز بالاترین درجات خودباوری و حرکت در مسیر تولید و بومی سازی دستاورد‌های علمی، صنعتی و فناورانه را طی می‌کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:گزاف نخواهد بود اگر کارگر را چونان مجاهدِ راه خدا و برخوردار از اجر و ثواب مجاهدان و مبارزان و شهدای عرصه‌های دفاع از دین و سربلندی و کیان مملکت بیش از هر زمانی تکریم کنیم و به تأسی از فرموده‌ی رسول گرامی اسلام بر دستان پاک و پینه بسته شان بوسه زنیم که فرمودند: این دستى است که هرگز آتش به آن نمى رسد.
انتهای پیام/ی

پیام نماینده مجلس برای روز کارگر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.