سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمامی: افراد باید پاسخگوی ادعاهای واهی خودشان باشند/ کمیته اخلاق مورد مشکوکی در لیگ یک ندیده است

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: اگر افراد بدون دلیل و غیرمستند درباره هفته پایانی لیگ یک اظهار نظر کنند، مجازات می شوند.

عبدالله سمامی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پیگیری های کمیته اخلاق نسبت به حواشی هفته پایانی لیگ دسته اول و ادعاهای مطرح شده پس از پایان این بازی ها از سوی قاسم حسن زاده و ابراهیم محمودی، مالک و سرپرست تیم خونه به خونه بابل گفت: تاکنون پرونده ای از اتفاق های هفته پایانی لیگ دسته اول به کمیته اخلاق نرسیده است اما بدون شک بلافاصله پس از دریافت گزارش های لازم به این مسائل رسیدگی می کنیم.

او ادامه داد: باید جزئیات موضوع برای ما گزارش شود. پس از این اقدام به سرعت بررسی های لازم را انجام می دهیم تا به صحت و سلامت لیگ یک خدشه ای وارد نشود.

سمامی خاطرنشان کرد: ادعاهایی که افراد مختلف مطرح می کنند باید چارچوب مشخصی داشته باشد و بدون دلیل نمی توانیم هر حرفی بزنیم. باید اظهاراتمان را در مراجع نظراتی به اثبات برسانیم. در غیر این صورت اشخاص باید پاسخگوی اظهارات واهی خودشان باشند. تنها حرف زدن و ادعا کردن ملاک نیست بلکه باید این ادعاها در کمیته اخلاق ثابت شود. درصورت اثبات این مسائل شخص متخلف مجازات می شود. درصورت ثابت نشدن امر هم شخصی که چنین ادعایی دارد و بی دلیل منجر به تشویش اذهان عمومی می شود، مورد مجازات قرار می گیرد.

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره احتمال ورود این کمیته به درگیری سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با ابراهیم محمودی، سرپرست تیم خونه به خونه بابل در جریان دیدار روز گذشته این تیم با برق جدید شیراز گفت: درحال حاضر نمی توانم درباره این موضوع صحبت کنم اما مطمئن باشید هر زمان گزارش این درگیری به کمیته اخلاق برسد با توجه به شدت و ضعف آن بررسی های لازم را انجام داده و تصمیم گیری می کنیم. در زمان و جایگاه مناسب درباره این موضوع اظهار نظر می شود.

سمامی درباره اینکه با توجه به تحقیقاتی که کمیته اخلاق درباره برگزاری رقابت های لیگ یک انجام داده آیا تاکنون با موارد مشکوکی هم مواجه شده است یا خیر، بیان کرد: با توجه به نظارت و نگاه خاصی که روی لیگ یک داشتیم خدا را شکر می کنیم که تمام مسائل درست بوده است و در این لیگ فوتبال پاک را شاهد بودیم. هیچ مورد مشکوک و خاصی ندیدیم و بازی ها با نظارت کمیته اخلاق و رئیس فدراسیون فوتبال به صورت جوانمردانه برگزار شد. تاکنون همه چیز خوب بوده است.

انتهای پیام/

اظهارات سمامی درباره حواشی بازی خونه به خونه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.