رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر سرپرست خونه به خونه نتواند ثابت کند من عامل جواد نکونام هستم عواقب بدی در انتظارش است.

فتاحی: محمودی ثابت نکند من عامل نکونام هستم عواقب بدی در انتظارش استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حواشی هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول از روز گذشته به سوژه داغ فوتبال ایران تبدیل شده است. ناکامی تیم خونه به خونه در صعود به رقابت‌های لیگ برتر سبب شد قاسم حسن زاده، مالک و ابراهیم محمودی، سرپرست این تیم با اظهاراتی مبنی بر تماس عوامل نساجی با بازیکنان راه آهن و ارتباط جواد نکونام با مسئولان فدراسیون فوتبال صعود قائمشهری‌ها به لیگ برتر را زیر سوال ببرند.

سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ که روز گذشته در جریان دیدار خونه به خونه با برق جدید شیراز با ابراهیم محمودی، سرپرست بابلی‌ها دچار درگیری فیزیکی شد و درباره ادعای او مبنی بر اینکه "کارمندان فدراسیون فوتبال عوامل یک سرمربی مافیایی هستند و با تمام توان در خدمت او بودند. با کتک زدن من ثابت کردند خونه به خونه در شهر خودش هم مظلوم است" گفت: از رسانه‌ها خواهش می‌کنم تا این حد به اظهارات چنین فردی اهمیت ندهند. او از روز گذشته مصاحبه‌های متنقاضی انجام داده است و با این صحبت‌ها تنها می‌خواهد خودش را مطرح کند. محمودی پس از بازی خونه به خونه و برق اندازه کل دوران حضورش در فوتبال مصاحبه کرده است.

او تصریح کرد: حرف زدن آسان و اثبات آن سخت است. اگر سرپرست خونه به خونه نتواند ثابت کند من و کارکنان فدراسیون فوتبال، عوامل جواد نکونام هستیم عواقب بدی در انتظارش است. این موضوع را از طریق مراجع قانونی فدراسیون فوتبال پیگیری می‌کنم تا محمودی متوجه حرف زدنش باشد.

انتهای پیام/

واکنش فتاحی به جدید‌ترین اظهارات سرپرست خونه به خونه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار