سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرائی شهرستان ابرکوه برای اتمام کارت هوشمند ملی

‍ فرماندار ابرکوه بر لزوم همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرائی شهرستان برای اتمام پروژه کارت هوشمند ملی تا پایان شهریور ماه سال جاری در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرماندار شهرستان ابرکوه در اولین نشست شورای هماهنگی ثبت احوال بر لزوم همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرائی شهرستان برای اتمام پروژه کارت هوشمند ملی تا پایان شهریور ماه سال جاری در این شهرستان تاکید کرد.

محمد کاظمی نسب افزود: با توجه به برنامه سازمان ثبت احوال کشور برای اتمام این پروژه ملی تا پایان سال، در نیمه دوم سال دفاتر پیشخوان با ازدحام جمعیت و مشکلات متعددی مواجه خواهند شد که با توجه به کاربردی شدن کارت ملی، مشکلات مردم همه دستگاه‌ها را دخیل خواهد کرد.

فرماندار ابرکوه همچنین به بخشداری‌ها ماموریت داد با تشکیل جلسه با مسئولان دفاتر پیشخوان، از استقبال کم مردم برای درخواست کارت هوشمند ملی را ریشه یابی و رفع کنند.

مدیر کل ثبت احوال استان یزد نیز در این نشست، با اعلام اینکه از جمعیت ۳۸ هزار نفری بالای ۱۵ سال در ابرکوه، تا پایان سال گذشته ۲۳ هزار نفر کارت ملی خود را دریافت کرده اند گفت: ۱۵ هزار نفر دیگر معادل ۴۰ درصد مشمولین هنوز اقدام نکرده اند.

محمد علی مکرمی استفاده از ایستگاه سیار برای خدمات رسانی به مردم روستا‌ها و بخش‌های دورافتاده را از جمله برنامه‌های ثبت احوال استان برای رسیدگی به مناطق محروم و کمک به اتمام پروژه کارت هوشمند ملی عنوان کرد.

وی از کاهش همه رویداد‌های حیاتی ابرکوه در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ خبر داد و افزود: در این مقطع زمانی ولادت و وفات ۷ درصد، ازدواج ۱۹ و طلاق ۹ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ی

دستگاه‌های اجرائی شهرستان ابرکوه برای اتمام کارت هوشمند ملی تلاش کنند

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.