سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان:

جامعه دینی باید خود را با اندیشه‌های ناب استاد مطهری تطبیق دهد

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز جامعه دینی باید خود را با اندیشه‌های ناب استاد مطهری تطبیق دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین تهرانی زاده مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامی داشت هفته عقیدتی و سیاسی برگزار شد اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی دشمنان فراوانی دارد و انقلاب برای اینکه بتواند از سد دشمنان عبور کند نهادی به نام سپاه پاسداران ایجاد کرده است و وظیفه ذاتی آن حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به نقش بی بدیل سرداران سپاه در پیروزی مقاومت گفت: سرداران شهدای ما در همه استان‌ها محور هستند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: پشتوانه عقیدتی فکری این افراد باید از استحکام فوق العاده‌ای باشد تا به این حد برسند، شهدای ما بزرگان سپاه در عرصه کار استقامت و ابتکار عمل داشتند.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در تقابل با دشمنان به اندیشه زلالی بر گرفته از قرآن رسیده است.

وی بیان کرد: امروز جامعه دینی باید خود را با اندیشه‌های ناب استاد مطهری تطبیق دهد، سپاه تضمین کننده امنیت است و امنیت حقیقتی مسلم برای این استان است، همه ماموریت‌های محور به سپاه به نحو احسن انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سپاه در زمینه‌های فرهنگی نیز اقدامات بسیار خوبی را انجام داده و تمام اقشار جامعه زیر چتر بسیج و سپاه هستند، بسیاری از فضا‌های آموزشی موجود به واسطه زحمتت بسیج و سپاه است.

وی به نقش سپاه در سازندگی اشاره کرد و گفت: همه خدمات سپاه برگرفته از خط فکری و عقیدتی است چه در زمینه رزم و چه زمینه‌های فرهنگی و سپاه و بسیج با روشنگری و برنامه‌هایی که دارند جامعه را نسبت به خطراتی که آن را تهدید می‌کند آگاه می‌کند

حوزه عقیدتی سیاسی در زمینه روشنگری تلاش می‌کند و برنامه‌های این حوزه به این سمت و سو هدایت می‌شود بصیرت دینی تزکیه و ولایت مداری خط فکری این حوزه است.

دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، فضاسازی تبلیغی برگزاری مسابقه مقاله نویسی، برگزاری مسابقه کتاب خوانی، تهیه و تدوین مقاله برای همه اقشار بسیج تشکیل حلقه‌های صالحین، برگزاری یادواره شهید مطهری در دانشکده تربیت معلم و ... از برنامه‌های این حوزه در هفته عقیدتی سیاسی است.

انتهای پیام/ع

سرداران شهدای ما در همه استان‌ها محور هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.