سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورا مجلس فدرال محلی است

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: شورا یک مجلس محلی است و آنچه که در یک مجلس فدرال اتفاق می‌افتد باید در مجلس نیز رخ دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان علی اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در مراسم پاسداشت روز شورا، با تبریک روز شورا گفت: شورا یک مجلس محلی است و آنچه که در یک مجلس فدرال اتفاق می‌افتد باید درمجلس محلی نیز رخ دهد.

وی آرایش احزاب در جامعه را به صورتی دانست که مانع از شناسایی مدیریت توانمند در شهرستان می‌شود

اسدی استفاده از تجربه شهرداران و شورا‌های سابق را لازم اعلام کرد و افزود: با بهره گیری از این تجارب اشتباهات گذشته را تکرار نمی‌کنیم و همچنین شورا‌ها را باید به شکلی سازماندهی کنیم که تجارب نسل اندر نسل منتقل شود.

وی اظهار داشت: باید یک مرکز نظارتی، پژوهشی و برنامه ریزی از نیرو‌های فنی، با تجربه و متخصص داشته باشیم تا شاید مسائلی که طی دهه‌های گذشته در شهرستان وجود داشته و برطرف نشده، مرتفع شود.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با نظارت دیوان محاسبات بر بودجه شهرداری‌ها از بروز اشتباهات و خطا‌ها پیشگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شورا باید نیرو‌هایی داشته باشد که کمبود‌ها، نارسایی‌ها و نیاز‌های اجتماعی را در شهرستان شناسایی کنند افزود: این نیرو‌ها باید برای اصلاح مشکلات در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، اموزشی، بهداشتی و... بپردازند و با برنامه ریزی و ارائه راه حل مانع از از بروز مسائل دیگری شوند.

اسدی با بیان اینکه اعضای شورا برخاسته از رای مردم هستند یادآورشد: شورای زمانی می‌تواند نتیجه مطلوب بگیرد که با مردم ارتباط تنگاتنگ داشته و زمینه مشارکت مردم فراهم باشد.

انتهای پیام / ح

شوراها مجلس فدرال محلی هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.