سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد جدی با حذف پارکینگ درساخت و سازهای شمال شرق تهران

شهردار منطقه چهار تهران از نظارت مستمر بر اجرای دقیق قانون در ساخت های منطقه خبر داد و گفت: با تخلفات مربوط به حذف و تبدیل پارکینگ و ساخت و سازهای غیر مجاز، به صورت جدی برخورد می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید علیرضا حسینی شهردار منطقه چهار تهران اظهار کرد: برخی از مالکان بعد از تهیه نقشه اولیه و دریافت پروانه ساخت و ساز به صورت غیر قانونی تغییرات دلخواه خود را به دور از چشم ماموران شهرداری در حذف و تبدیل پارکینگ به محیط های مسکونی و یا واحدهای اداری صورت می دادند که این اقدام مشکلات فراوانی را برای شهروندان ایجاد می کند.

وی با تاکید بر اینکه حذف و تغییر کاربری پارکینگ غیر مجاز است افزود: احداث پارکینگ در ساختمان هایی که امکان احداث آن وجود دارد اجباری است لذا صدور پروانه ساختمانی بدون در نظر گرفتن پارکینگ برای اینگونه ساختمان ها ممنوع است.

شهردار منطقه 4 در ادامه با اشاره ساخت و احداث پارکینگ عمومی در محدوده منطقه افزود: با توجه افزایش روزافزون تعداد خودروها و افزایش مشکلات ترافیکی در معابر منطقه ، پیش بینی و جانمایی پارکینگ عمومی برای رفع معضل ترافیک از تدابیری است که مدیریت منطقه در سال97 برای رفع آن تصمیماتی اتخاذ کرده است.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد : شهرداری منطقه 4 از صدور مجوز بنا بدون رعایت پارکینگ خودداری کرده و همچنین زمینه های لازم برای ایجاد پارکینگهای عمومی در محلات مختلف منطقه در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.