سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعین ایرانی؛

استارت‌آپی که شما را خوش‌تیپ می‌کند

یکی از استارت‌آپ‌های کشور موفق به طراحی سایتی شده است که در قالب آن می‌توانید کالا‌های لوکس و لاکچری را خریداری کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت‌های دانش بنیان و اختراعات روزمره‌ جوانان نخبه‌ و همچنین‌ طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد محصولات دانش بنیانی‌ که این شرکت‌ها تولید می‌کنند را معرفی کند.

امروزه‌ با گسترش‌ فضای مجازی و روش‌های خرید اینترنتی‌ مشتریان بسیاری به سایت‌های اینترنتی‌ جذب شده‌اند، زیرا به کمک این سایت‌هاست که در مدت‌ زمانی بسیار کوتاه و به راحتی هر چه تمام‌تر می‌توان کالاهای‌ مورد نظر خود را از طریق اینترنت و به صورت آنلاین‌ خریداری کرد.

یکی از استارت‌آپ‌های کشور سایتی‌ را طراحی و راه‌اندازی کرده که از طریق آن می‌توان به کمک امکانات نرم‌افزاری بسیار زیاد، خریدی‌ آسان داشت.

در این سایت‌ به راحتی می‌توانید برای دوستان‌ خود هدیه‌ بخرید‌ و به آنها تحویل دهید‌، این سایت‌ در چند بسته‌ مختلف تقسیم‌بندی شده است و تمام نیازهای‌ اقشار جامعه را پاسخ‌ می‌دهد؛ خانم‌ها، آقایان و کودکان در این سایت می‌توانند لباس‌ و کیف و کفش مورد علاقه خود را پیدا کنند و با یک کلیک‌ ساده آن را خریداری کنند.

خرید هدیه‌ از  سایت‌های دانش‌ بنیان

بر اساس این گزارش؛ این سایت‌ نه تنها برای افراد بلکه برای مناسبت‌ها و رویدادها‌ هم پیش‌بینی داشته است در این سایت‌ می‌توانید متناسب با هر مناسبت‌ و رویدادی‌ کالای مورد نظر را خریداری کنید برای مثال‌ برای تولد، سالگرد‌ ازدواج در این سایت پیش‌بینی‌هایی به عمل آمده است.

خرید از این سایت بسیار آسان‌ است و از طریق‌ درگاه پرداخت اینترنتی‌ می‌توان مبلغ‌ هدیه را پرداخت کرد، همچنین اگر به دنبال خرد هدیه‌ای خاص و لاکچری‌ هستید‌ به این سایت مراجعه کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.