سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری ساخت درمانگاه سوم و پلی‌کلینیک دندان پزشکی تامین اجتماعی درهمدان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان از پیگیری ساخت درمانگاه سوم و پلی‌کلینیک دندان پزشکی تامین اجتماعی در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا صفری، مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان در همایشی به مناسبت روز کار و کارگر در بیمارستان آتیه همدان با بیان اینکه تلاش بنده و همکاران این بوده با وجود تمام مشکلات، خدمات بهتری را به بیمه شدگان ارائه دهیم، اظهار کرد: مشکلات و کارهای بسیاری باقیمانده که تلاش خواهیم کرد در راستای رفع آنها قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه سال 96 از جایگاه مدیر درمان تامین اجتماعی استان سخت‌ترین و پرتنش‌ترین سال برایم بود، گفت: در این سال مسائل و چالش‌ها طاقت فرسا بود و مشکلات بسیاری وجود داشت.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه متاسفانه مشکلات نقدینگی در سازمان وجود دارد و روز به روز نیز بیشتر می‌شود، افزود:‌ یکی از اقدامات خوب دولت تدبیر و امید موضوع طرح تحول نظام سلامت بود که اتفاقات خوبی در آن افتاد.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح تحول سلامت بسیاری از مشکلات نظیر پرداختی از جیب مردم کاهش یافت، گفت: با اجرای این طرح نگهداری پزشک در بیمارستا‌های دولتی و حتی تامین اجتماعی بهتر شد.

صفری با تاکید به اینکه از لحاظ هتلینگ و تجهیزات شرایط بسیار خوبی فراهم شده است، افزود: وضعیت بیمارستان‌های دانشگاهی و تامین اجتماعی نسبت به قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به اینکه تمام آمبولانس‌های ما فرسوده بود که اکنون نوسازی شده است، خاطرنشان کرد: یکی از آرزوهای چندین ساله در استان همدان ورود سی تی اسکن بود که مدیران قبلی نیز در این زمینه تلاش‌هایی داشتند، خوشبختانه طی چند سال اخیر این دستگاه خریداری و در بیمارستان آتیه نصب شد..

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه دستگاه «ام آر آی» بیمارستان آتیه همدان یکی از بهترین‌ دستگاه‌هایی بوده که در کشور و استان فعال است، گفت: دستگاه «سی تی اسکن» بیمارستان غرضی ملایر نیز فعال شده و اکنون در حال ارائه خدمات هستیم.

وی با اشاره به اینکه سیستم پکس راه‌اندازی شده و گرافی‌هایی که گرفته می‌شود در تمام دنیا قابل دیدن و گزارش دادن است، بیان کرد: با این امکانات دیگر لازم نیست که پزشک در بیمارستان حضور داشته باشد و در هرجایی گرافی‌ها قابل خواندن است.

صفری با بیان اینکه امسال با توجه به کمبود نقدینگی و با تصویب بودجه 9.27 که از ابتدای سال قرار است به خزانه دولت واریز شود، اطلاع نداریم چه اتفاقی خواهد افتاد و تجربه قبلی وجود ندارد، افزود:‌ کمبود نقدینگی به جایی رسیده که در پرداخت مزایای همکاران با مشکل مواجه شده‌ایم و پرداخت نکرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم با مشکلات موجود طی امسال نیز، قدم‌های خیر برای رفاه حال بیمه‌شدگان برداریم، گفت:‌ ضریب اشغال تخت در استان بیش از  86 درصد است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با تاکید به اینکه تعداد زایمان‌ها در بیمارستان آتیه بسیار بالاست و گاهی از بیمارستان تخصصی زنان زایمان بیمارستان فاطمیه نیز بالاتر بوده است، افزود:‌ اقتصاد یکی از دلایل ممکن است باشد اما بیشتر به دلیل فضای فراهم شده و حضور همکاران خوب بوده که اقبال عمومی به مجموعه درمانی تامین اجتماعی را بیشتر کرده است.

وی با بیان اینکه درمانگاه شهرستان رزن به صورت غیررسمی راه‌اندازی شده است، تصریح کرد:‌ امیدوارم امسال عملیات ساخت درمانگاه شهرستان بهار نیز آغاز شود که سال گذشته کلنگ‌زنی شد.

صفری از پیگیری راه‌اندازی پلی‌کلینیک تخصصی ملایر خبر داد و افزود:‌ پیگیر درمانگاه سوم و پلی‌کلینیک دندانپزشکی در همدان هستیم.

وی با اشاره به اینکه همکاری خوبی بین بخش بیمه‌ای و درمان تامین اجتماعی استان وجود دارد، گفت: رابطه خوبی با تشکل‌های کارگری داریم و این مثال زدنی است که  امیدوارم شرایط سازمان شرایط خوبی باشد و قدم‌های خوبی برای بیمه‌شدگان برداریم.

انتهای پیام/ج

ساخت درمانگاه سوم پلی کلینیک دندانپزشکی تامین اجتماعی در حال پیگیری است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.