سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش تسهیلات اشتغال‌زایی در تویسرکان

فرماندار تویسرکان از پرداخت  ۱۲۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حبیب مومیوند، فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه از مجموع 128 میلیارد تومان اعتباری که در قالب تسهیلات به حوزه اشتغال زایی به این شهرستان اختصاص یافته است، خاطر نشان کرد:50 میلیارد تومان مربوط به بخش کشاورزی است.

وی افزود:تعهد ایجاد اشتغال در شهرستان تویسرکان در سال 96، یک هزار و 393 فقره بوده است که تاکنون 121 درصد محقق شده است.

فرماندار تویسرکان خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از 500 میلیارد تومان طرح عمرانی در حوزه تأمین آب شهرستان تویسرکان در حال اجرا است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سد خرم‌رود با بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار و طرح تصفیه‌خانه آب سد سرابی با بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار اشاره کرد.

مومیوند با بیان اینکه نزدیک به 16 میلیارد تومان وام ازدواج در سال 96 پرداخت شده است،گفت: این میزان در مقایسه با سال‌های گذشته از رشد داشته است.

وی افزود: میزان افراد و گردشگران اسکان‌یافته در شهرستان تویسرکان در نوروز سال 97 نسبت به نوروز سال 96 رشد داشته است.

فرماندار تویسرکان خواستار توجه ویژه مسئولان بلند پایه  به طرح ساماندهی جاده تویسرکان به همدان از مسیر گنج‌نامه به عنوان طرح ویژه اقتصاد مقاومتی شهرستان تویسرکان شد و تأکید کرد: دانشکده فنی تویسرکان ظرفیت پذیرش دانشجویان دختر را دارد و از مسئولان می‌خواهیم تعداد رشته‌های این دانشکده افزایش یابد.

وی تأکید کرد: از حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و اقتصادی در شهرستان تویسرکان با تمام توان و ظرفیت استقبال می‌کنیم و کم ‌کاری در زمینه ایجاد اشتغال و پویایی اقتصادی شهرستان را به‌ هیچ‌وجه نمی‌پذیریم.

انتهای پیام/ب

تسهیلات اشتغال‌زایی در تویسرکان افزایش داشته است

برچسب ها: بیکاری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.