سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درویش: بهتر بود قلی زاده ما را در جریان تستش برای شارلوا می گذاشت

مدیرعامل باشگاه سایپا تهران گفت: قرارداد قلی زاده با سایپا به اتمام رسیده است اما بهتر بود ما را هم در جریان سفرش به بلژیک می گذاشت.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره سفر علی قلی زاده به بلژیک برای حضور در تست های تیم شارلوا تنها، یک روز پس از برگزاری آخرین دیدار سایپا در لیگ برتر مقابل پیکان بیان کرد: من هم این موضوع را از طریق رسانه ها شنیدم و تاکنون با قلی زاده و مدیربرنامه اش صحبت نکرده ام. همانگونه که بارها گفتم این بازیکن در ایران تنها برای سایپا بازی می کند اما درصورت فراهم شدن شرایط حضورش در فوتبال اروپا از این امر استقبال می کنیم چراکه دنبال پیشرفت قلی زاده هستیم.

او ادامه داد: هرچند قرارداد قلی زاده با سایپا پس از دیدارمان با پیکان به اتمام رسید اما بهتر بود او برای سفر به بلژیک ما و علی دایی را هم در جریان می گذاشت. با این وجود مشکلی نیست و اگر با تیم خوب اروپایی به توافق برسد برای او آرزوی موفقیت می کنیم.

درویش درمورد زمان آغاز مذاکرات باشگاه سایپا برای تمدید قرارداد قلی زاده اظهار داشت: قلی زاده به زودی برای حضور در تمرینات تیم ملی به ایران بازمی گردد و در آن زمان اگر با تیم های اروپایی به توافق نرسیده باشد، مذاکراتمان را برای تمدید قرارداد آغاز می کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد اظهارات مهدی ترابی پس از بازی این تیم با پیکان مبنی بر اینکه مدیران باشگاه در فصل جاری هیچ حمایتی از بازیکنان این تیم نکرده اند، گفت: یک روز قبل بازی مقابل پیکان با مهدی صحبت کردم و از شرایطش رضایت داشت. شاید فشار بازی سبب شده است ترابی گلایه هایی مطرح کند اما او روحیه خاصی دارد. بدون شک ترابی طبق صحبتی که با من و علی دایی داشته است فصل آینده هم بدون هیچ مشکلی در سایپا می ماند.

درویش درباره اینکه شنیده می شود بازیکنان سایپا تسویه حساب با آنها را شرط تمدید قراردادشان اعلام کرده اند، اظهار داشت: تنها یک روز از اتمام لیگ برتر گذشته است و زود است درباره تمدید قرارداد بازیکنان صحبت کنیم‌. شک نکنید این موضوع در زمان مناسب به بهترین شکل انجام می شود.

انتهای پیام/

ترابی فصل آینده هم در سایپا می ماند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.