مدیر عامل تیم سایپا گفت: دایی زمانی که جوانان ما را باور کرد آنها هم سعی کردند با انجام بازی خوب اعتماد سرمربی تیم را بدست بیاورند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا درویش درباره پیروزی سایپا بر پیکان گفت: بازی خوبی بود. با وجودی که این نتیجه زیاد برای پیکان حائز اهمیت نبود اما با این حال تا هنگامی که داور سوت پایان بازی را اعلام نکرده بود با جنگندگی در زمین بازی می کردند تا شاید نتیجه بازی را تغییر دهند. خوشبختانه بازیکنان امروز خوب اعلام کردند و شانس ما این بود که رده ای بهتر از چهارم را کسب نکنیم.

او درباره شانس سایپا برای کسب لیگ قهرمانان آسیا گفت: علی دایی زمانی که جوانان ما را باور کرد آنها هم سعی کردند با انجام بازی خوب اعتماد سرمربی تیم را بدست بیاورند. ان شاالله بتوانیم به سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا برسیم. برای سال آینده باید برنامه منسجم تری را انجام دهیم تا بتوانیم در سه جام حضور پیدا کنیم.

مدیرعامل سایپا درباره پیش بینی اش از فینال جام حذفی گفت: ما نمی توانیم این بازی را از الان پیش بینی کنیم و قسمت هر چه باشد اتفاق می افتد.

درویش درمورد وضعیت ترابی و قلی زاده برای فصل آینده هم گفت: مهدی ترابی هنوز یک فصل از قراردادش با ما باقی مانده است. علی قلی زاده هم طی صحبت هایی که با ما داشته عنوان کرده چنانچه در ایران بماند حتما در سایپا به فوتبالش ادامه می دهد.ولی اگر پیشنهاد خارجی داشته باشد به خودش بستگی دارد چه تصمیمی اتخاذ کند.

انتهای پیام/

اظهارات درویش پس از برتری تیمش مقابل پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار