سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان درون خودرو با ۱۱۱ فقره سرقت راهی زندان شدند

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری دو نفر سارق درون خودرو با ۱۱۱ فقره سرقت در شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در شهرستان شیراز، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان شیراز در هنگام گشت زنی و با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند ۲ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی، بیان کرد: براساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، این سارقان حرفه‌ای و سابقه دار به ۱۱۱ فقره سرقت درون خودرو اقرار کردند.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، اظهار کرد: تا کنون تعداد زیادی از شکات شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان همچنان ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس، رعایت نکردن نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و گفت: طرح‌های مبارزه با سرقت در استان فارس با جدیت ادامه خواهد داشت و شهروندان با جدی گرفتن هشدار‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از انواع سرقت، می‌توانند پلیس را در راه مبارزه با سرقت یاری کنند.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارقان در شیراز

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.