سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه روابط تجاری وفرهنگی برزیل وآبادان

رئیس اتاق بازرگانی آبادان، توسعه تجارت با کشور برزیل را خواستار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛مسعود خیاط زاده رئیس اتاق بازرگانی آبادان امروز در نشست با سفیر برزیل، گفت: ابراز احساسات مردم آبادان را شنید بودید ولی در این دو روز از نزدیک دیدید وامیدواریم اتفاقات خوبی در رابطه با توسعه اقتصادی صورت گیرد.

وی افزود: کشور برزیل از معدود کشورهایی است که قبل از برجام و بعد از برجام رابطه خوبی با ایران داشت. تجارت یک امر دو جانبه است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: صادرات ما به کشور برزیل افزایش یافته اما این آمار برای کشور پهناور برزیل ناچیز است.

وی در مورد سرمایه‌گذاری مشترک با برزیل در مسائل فرهنگی و اقتصادی، افزود: آبادان به وجود زیرساخت‌هایی مانند خطوط هوایی، جاده‌ای و ریلی و دسترسی به آب‌های آزاد پتانسیل خوبی برای توسعه روابط دوجانبه دارد.

خیاط زاده گفت: وجود نیروی کار ارزان و امنیت، نزدیکی به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشور عراق موقعیت مناسبی جهت صادرات کالا به کشورهای خاورمیانه است. با وجود بندر آبادان و بندر کانتینری خرمشهر، نزدیکی به بندر امام خمینی (ره) و وجود شناورهای بیش از ۵۰ هزار تن، از ظرفیت‌های خوب این منطقه است.

انتهای پیام/د

گسترش روابط تجاری آبادان وبرزیل

برچسب ها: اقتصاد ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.